E3: Överraskning istället för Portal 2

Medlem

Haha det skulle fan va en överraskning om de lyckas synca tiderna

Medlem

Spännande hur som helst, nu är det bara att vänta!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Surprise=cake?

Medlem

Snälla, låt det vara HL3!

Medlem

Skip the surprise, I WANT CAKE!!!

Medlem

Älskar Douglas Adam stilen på meddelandet!
Är så mycket liftarens guide över det där.

Medlem

Tror det rör sig om en ny Orange Box.

Medlem

Kan man vara kär i ett företag? Jag tror jag är det...

Moderator | Testpilot

Kan alla hl3 fags ge sig.

episodeerna är tänkt som half life 3 har Gabe sagt själv så varför ska dom göra två st HL3 ?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

bara det är Source, så blir jag glad

Medlem

Det blir inget half life eller portal då. då skulle jag dö xD
Hoppas på att dom säger nåt om Half life 3/4 ? för om hf kommer vill jag ha ett nytt spel inte bara några nya banor D :
hoppas dom säger nåt om portal 2 ändå

orange box 2 med portal 2 half life 4 (3) bara av det blir jag nöjd
men om en ny motor kommer moste ju garry (gmod) fixa ett nytt spel : D

MFC
Medlem

HL/Portal blir film


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Med tanke på att icefrog numera är anställd hos valve och leder ett eget team skulle jag bli förvånad om det INTE var något dota-liknande de kokat ihop.

http://www.playdota.com/forums/blogs/icefrog/264/great-news-d...

Medlem

Half-Life Episode 3 tack.... eller kakor till alla, det duger också.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

valve släpper en egen kakreceptsbok

Jaja, den som lever lär veta...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Att ep3 hänger ihop med Portal är ju ingen överraskning iaf. Nått bättre måste dom komma med.

Medlem

*vad gör ni här? nu när half life 3 finns på steam*
det vill jag höra
aja men man får se

Inaktiv

Finns ju proffs som kan göra Half life 2 Episod 3 på några veckor i SDK och alla möjliga program idag. Nya skins på vapen, nya kampanjer. 10 personer kan göra Half life 2 Episod 3 på några veckor men för Valve tar det flera år.

:\:\:\

Samma sak med Left 4 Dead 2. Left 4 Dead 2 går att tanka in i Left 4 Dead 1.

Medlem

Är det inte Half-Life 3 eller Episode 3 så kommer jag gå nerd-rage på alla i min närhet.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Gissning #1:
Valve hoppar över HL episode 3 och kommer ut med episode 4!

Gissning #2:
De har köpt upp Duke Nuke'em Forever, konverterar det till Source-motorn och kommer att släppa det "när det är klart".

Gissning #3:
De släpper en helt ny IPR: Half-Left 4 Counter-Strike Fortress of Defeat Portal. Blandar det bästa av flera spel i ett. Spelas i browser.

Gissning #4:
Något annat.

hahaha, Half-Left 4 Counter-Strike Fortress of Defeat Port

Medlem

Har en känsla som någon sa att det är nåt som IceFrog pysslar med.

Kan ju inte säga att det är skit samma vad de säger, HL2 var bra, HL2:EP1 var njae, HL2:EP2 var inte bra alls så jag HOPPAS att de tar en rejäl jävla funderare innan de gör ett HL2:EP3

Spelat lite Portal och det liknar ju inget annat, det var rätt skoj men blir lite enformigt i längden. ett portal tänk i ett vanligt FPS hade kunnat bli hur skruvat och skoj som helst.

Kort och gott, det enda JAG ser fram emot är Black Mesa just nu, inget slår HL på fingrarna, inte nu, inte då och inte HL2:EP3


signatur
Medlem
Skrivet av BME:

HL2:ep3 är portal 2! Överraskning!

You beat me to it. Känns inte helt omöjligt. Andra saker som inte heller känns helt omöjligt är att ep3 istället blir HL3 eller att Portal 2 och Half Life: ep3 blir nära sammanflätade storymässigt.

Inaktiv

Om Half-Life 3 ska göras så ska storyn forsätta från episod två, annars vill jag ha Episod 3, måste veta vad som hände efter episod 2! Lär ju knappast bå både och, men dom jobbar ju båda tydligen, så vem vet.

AW8
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan alla hl3 fags ge sig.

episodeerna är tänkt som half life 3 har Gabe sagt själv så varför ska dom göra två st HL3 ?

Episoderna? Menar du de där som skulle vara klara för typ 3 år sen?

Eftersom Episode 3 är väldigt försenat så skulle det inte vara världens överraskning om de nu skulle gjort det längre och döpt det till HL3 istället.
Så jag tycker att ditt gnäll inte var riktigt genomtänkt.

Personligen så gissar jag dock att det blir just namnet Episode 3 på nästa HL-produkt.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan alla hl3 fags ge sig.

episodeerna är tänkt som half life 3 har Gabe sagt själv så varför ska dom göra två st HL3 ?

Låt oss inte få uberpwnage2.0 att gråta.

Gissning #1: De annonserar Half-life 4!


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Spännande! Gillar Valve, skön humor

Medlem

Hoppas på icefrogs hemliga projekt. Han avslöjade för inte så länge sen på sin blog att mer info kommer snart.

"We'll be making an announcement soon actually, and based on the feedback I've been getting since the last mention, I'm sure you all will be as excited as I am."

Medlem
Skrivet av Darkst@r:

Surprise=cake?

The surprise is a lie!

Medlem
Skrivet av d2004:

*vad gör ni här? nu när half life 3 finns på steam*
det vill jag höra
aja men man får se

Vi kan bara hoppas!

Och igen, för alla som hoppas på ett HL 3... Episode 1-3 är tänkt att vara HL 3, vare sig vad ni vill kalla det. Dessutom så har de för avsikt att avsluta storyn i den sista delen så det kräver nog en hel del arbete för att göra alla nöjda.


signatur

- r4z0r -

123
Skriv svar