Ultima Online (två) Fast ändå inte?

Medlem
Ultima Online (två) Fast ändå inte?

Nej, inte Ultima Online II utan Mortal Online...
Varför har ingen pratat om detta spelet för?
Jag har alldeles för länge gått och väntat på att något BRA, alltså ruskigt bra MMORPG...

Ett mmo- där du, spelaren, bestämmer och kontrollerar spelet inte utvecklarna.. EVE är dagens spel där spelarna är de som ser till att saker och ting förändras i världen. Men äntligen fick jag syn på MO och blev så där glad som bara mamma blir när man kommit hem å ser stilig ut för någon middag, ni vet när man klätt upp sig lite mer än det vanliga?
Hardcore är nått vi gillar, inte porr nu då. När man dör så skall man kunna bli lootad från sina behörigheter, bygga hus eller guildhalls praktiskt taget var man vill, alla kan döda all och allt sånt!

Hoppas att PCG tar sig i broscherna och ser till att bege sig ner mot Star Vault för att dra till med en intervju, börja hypa mig! KTHXBYE!?

In och läs med er: Mortal Online

För övrigt har jag klarat Mass Effect nu.. Fyfaaan vilken underbar story! Vad härligt det var att få spela ett spel igen där man sitter fast som en idiot i kön på Ica som glömt pengarna hemma
Nu längtar jag till uppföljaren, med det lär antagligen ta ett tag..

Krogans ftw?

Dagens band: Vintersorg - Svältvinter

#blogg


signatur

"Here I thought we were getting along so well! I was even going to name one of my children after you - the grumpy one!" - Alistair

1
Skriv svar