Hundra år och två saltkar!

Medlem
Hundra år och två saltkar!

Var ett tag sedan jag skrev nu men, kan säga att jag har spännande nyheter!

Jag och Jeanette bestämde oss för helt jävla random att åka att köpa en katt! Så det blev en liten Doris på nu nio veckor!

YES LOL!11

KIRBY! ^(^,^)> Sayz HAI! LOL!

Inte spelat nått förutom Resident Evil till gamecuben och WoW.. Finns inget att spela :/ Skit spel bara.. Ni får gärna tipsa om något bra spel gammalt som nytt, även om jag typ spelat och klarat det mesta!
Nu kom jag och tänka på Silver!

Silver
Jävlar i berget i dalarna vilket spel. Underbar musik och berättelse med en stämning och karaktärer som är hel sköna! SPELA om ni inte redan klarat av det! Skit i att det är gammalt och ser fult ut, för med den spelkänslan och story så spelar det ingen roll.

Kom ihåg gamla PCG nr 27 med Silver omslaget! Det och D2 (nr 43) omslaget är nog de bästa imo!

Skapat en Paladin alt på Stormreaver också (ja, samma server som Skiten, aka teh Crap)..
Man blir ju så jävla bitter över att alla Arena games man spelar innehåller en Death Knight som är overpowered som Rambo eller Rocky, kanske tom som Teh Terminator eller bara helt enkelt som en Paladin!
Därför så skall jag nu också afk pewpewa i Arenaz! 2.5k rating here I cum!

Video blogg är ju tydligen inne nu för tiden, jag som är lite efter i detta funderar faktiskt på att testa lite.. Vad sägs om lite Sony Ericsson mobilfilmade blogginlägg om butt secks eller bara kanske lite spel, wow nyheter och ganks! oO!

(>^^o)>

Jaaajaaaa GIEF D3 med!

Dessutom, försök aldrig att tigga om att få billigare dricka på krogen! Man blir bara förbannad! Kan säga att personen i fråga också började tigga av mina andra gäster, och att jag blir riktigt förbannad!
Om man nu inte har råd att ens köpa en öl för 49kr så har man inte ens råd att gå ut på krogen, ORKA gå ut utan pengar om man inte vet med sig att det kommer bjudas på en massa gott!
Nee dra åt helvete med för ekonomiska gäster också
De är sååå ekonomiska att de inte ens kan dricksa EN krona efter ha lämnat 50kr på en öl.. WTF? Inte mycket pengar, men för mig som serverar kanske 300 öl på en kväll så blir det lite mer! Sen en tjuga eller hundring hit och dit gör väll heller inget ? ahaha
Aja, slut på whine!

En liten erotisk låt nu då!

Bolt Thrower - The Killchain

#blogg


signatur

"Here I thought we were getting along so well! I was even going to name one of my children after you - the grumpy one!" - Alistair

1
Skriv svar