IPOD.. IPHONE.. ERR.. IPRED!?

Medlem
IPOD.. IPHONE.. ERR.. IPRED!?

Johan Hakelius, årets idiotansikte?

Ännu en gång man ber om ursäkt för att varit drygast med att skriva en liten text på pcgbloggen, fast jag har mina skäl.. Ork

Kan börja med att påpeka lite om ett litet stycke av mongo vid namn Johan Hakelius, som skriver om oss Joltcola-pundarna på Aftonbladet. Krönikan är helt befängt löjlig och påhoppande.
Man kan undra vad som gick fel i hans värld för att han skall snacka en massa skit om något som han själv inte ens har en hum av vad det handlar om.
Hans avkomling hemma kanske är en av dessa pundare som sitter hemma å smeker moppemuschen och är utav ren ondska. Så denne Johan är så fruktansvärt besviken och känner sig bedragen av hans egen son/dotter att han måste få ut aggressionen någonstans.

Tänker inte skriva något mer om detta nu, utan bara låta er läsa och njuta av en underbar skrift ni aldrig sett maken till förrut.

Länk

Age of Conan: Hyborian Adventures

Det har väll gått ungefär ett år nu sedan AoC gick guld. Under den tiden har saker förändrats till det positiva. Buggar har städats undan, mer innehåll för spelare är något som vi gillar...
Man har bytt game director, Craig Morrison, som kommer med en ny fräsch positiv inställning att förändra spelet till det bättre, och hans vision på AoCs framtid ser ut att vara något bra, riktigt bra.
Snart så kommer nästa stora patch, och då kommer all utrustning och vapen bli något mer än vad det redan är, enklare förklaring på vad föremålen ger för bonusar samt kraftfullare.

DX10 stöd har släppts, fast ännu bara alpha version. Spelet är nu lika vackert som en soluppgång över Grums(?), där du ser Gruvöns skuggor torna upp sig över byn. Vacköört
Även en fps ökning till de med Vista och dx10 kort i burken.

Jag och min vän Hagsmo har startat upp våra konton igen för att återvända till det "nya" Conan och jag gillar vad jag spelar!
Folk dör och slåss till höger och vänster samt upp och ner om dej. Miljöer med känsla och mysfaktor.

Runvald en just nu level 45 Conqueror som hasar runt med en Barbar vid namn Ondsk. Vi spänner våra manliga muskler framför kvinnorna och svingar våra dretfeta vapen mot de som vågar utmana oss eller bara förtjänar ett kok stryk. Klyver skallar och mosar magmuskler, hugger av armar och ben samt fiser i motvind. Allt manligt man kan tänkas göra, utför vi.

Ja-aa, tror faanimejen vi två är de manligaste i AoC, tills jag fick en viss Henrik att börja på en Bear Shaman. Då var vi tre muskelberg med tatueringar och skägg som svingar våra vapen för att i slutet av dagen få ett stop mjöd eller kanske få idka samlag med den dära nakna Cimmerian tjejen Ondsk påstog sig se när vi skulle ta en pisspaus intill två träd i Fields of the Dead, bara för att strax därefter bli nedslagna och piercade av 47 pilare och en påle bakifrån.

[Midnattens Vidunder] springer omkring på Fury!

Det är en strid!

En trial är på G till allmänheten och då är det ERAN tur att få röja omkring!
Ni som spelat men avaktiverat kontot, aktivera och ge det en chans till!

#blogg


signatur

"Here I thought we were getting along so well! I was even going to name one of my children after you - the grumpy one!" - Alistair

1
Skriv svar