Järvar, fientliga virus och en leende Stephen King.

Medlem
Järvar, fientliga virus och en leende Stephen King.

Ja, allt det här har gått in i huvudet idag, eller, Wolverine kommer jag se först imorgon, men jag har tänkte en hel del på filmen idag och är väldigt peppad!

Fientliga virus finner vi i Resistance som är ett av spelen jag fick med min ståtliga obelisk vid inköpet, men som jag aldrig fastnade för och sålde efter en tid. Nu har jag lånat det av en kompis till bror och tänkte således att jag skulle ge det ett försök att bli omvärderat. Efter att ha spelat igenom de två första episoderna (episod = 3 - 4 banor/uppdrag) så kan jag konstatera att så är inte fallet. Det är fortfarande alldeles för vanligt och icke-originellt som det var förra gången. Suck. Nåja, jag tänker lira igenom det (eftersom det är Insomniac) och förmodligen sen ta i itu med del två också, bara för sakens skull.

Stephen King har det blivit en del av idag då jag kollat på The Stand (eller Pestens Tid som vi här i nord känner det som), inte första gången, senast var för en 3 - 4 år sen men då på VHS! Drar just nu igenom del 3 och blir nog sista imorgon, otroligt bra grejer, Stefan Kung är min hjälte och min Gud. Stephen kör även en cameo i filmen/serien, som en av de som vallfärdar till Mother Abagail.

Nåja, dags att sätta sig och fortsätta njuta av världens undergång antar jag, imorrn väntar ju även Männen och Kvinnorna med prefixet X, rejält med action-stänk hoppas jag!

#blogg


signatur
1
Skriv svar