Once upon a time...

Medlem
Once upon a time...

Hallå där läsare, välkomna till SlashNeed, the only blog you'll ever need!

Pfft, troligt. Det var iallafall ett tag sen som jag bloggade sist, inte på denna sidan utan på en annan mer... nybörjaraktig blogg. Där testade jag mig fram men hade inget direkt tema, utan det var mer som en dagbok på internet. Bra sätt att förvara hemligheter.

Spel, spela är vad jag gör ofta, om inte oftast. Jag skulle inte säga att jag missbrukar spel för jag gör mycket annat också, såsom lyfta skrot, slita med ett eländigt jobb och utnyttja veckans enda lediga dag (söndag) med att få ihop den sömn jag missat under arbetsveckans press och distress.

Jag vill inte slita er alltför länge så går istället in på vad jag tycker om för spel och vad jag spelar nu, kortfattat förstås.

Rollspel & Lore-nörd, älskar spel där jag kan tillbringa minst 60 - 70 timmar utan att behöva se end-creditsen, men jag är inte inne på lajv och sånt, spelar bara, få inte för er att det ena innebär det andra. Gillar egentligen alla sorters spel men rpgn är det som främst finns i samlingen (finns här nånstans), men jag vet inte, kan vara friheten i spel som jag uppskattar, eftersom jag älskar GTA-spelen (GTA IV var ett av 2008-års bästa spel, även fast det är lite mainstream att säga det) också!

Just nu så spelar jag; World of Warcraft (främst Horde, har börjat på en liten men kraftig dvärg också), Mass Effect, Little Big Planet och World of Goo (som är riktigt, riktigt underhållande). Tänkte även ta och testa Project Origin-demot nu (när fick de tillbaka rätten till att använda F.E.A.R.?), mer om det senare kanske.

Tills vidare, frid.

#blogg


signatur
1
Skriv svar