FEAR the demo!

Medlem
FEAR the demo!

Alright, körde nyss igenom F.E.A.R. 2 - Project Origin demot, usch, det var ett komplicerat namn att skriva samt komma ihåg. Nåväl, hittills så har jag inga större förväntningar på fullversionen, jag tyckte att F1 var hur grymt som helst när det kom, perfekt blandning på skrik och skjut så att säga. Demot för uppföljarn skiljde sig inte så mycket, skiljde sig inte alls förresten.

Demot startar direkt efter slutet på ettan (awesome slut förövrigt) och man yrar runt lite i ruiner, tills man såklart får tag i en fin bössa och jakten på replikanterna (nej, du får inte leka Harrison Ford) tar sin start i ett regn av blod och, ja, annat som förmodligen dyker upp när kroppar slits sönder. Demot varvar dock sitt skjut med en del skräck, något som jag inte trodde skulle dyka upp förräns man har installerat själva liret, tempodödande för ett demot och så tänkte jag. Men njäe, tempot stannar inte så mycket och jag ryckte faktiskt några gånger av ljud och otäcka bilder (rädsla, bättre än sex, billigare än knark), precis som i föregångarn.

Men det kändes inte helt som början på en riktig uppföljare, utan mer som en expansion eller dlc, än så länge iallafall.

#blogg


signatur
1
Skriv svar