Gamlingar & Vattenpenslar

Medlem
Gamlingar & Vattenpenslar

Åh fy, man vet att man kommer få en seg dag när man inte kan sova innan jobbet och har svårt att sova efter jobbet också! Dagen kommer för det mesta gå till att söka nya jobb, så blir nog inte så mycket spelande utfört, men det lilla som jag kan trycka in blir nog att försöka få resten av Eldersarna, öh, ja, i Eastern Kingdoms & instanserna.

Jo, jag tänkte åka iväg och köpa Valkyria Chronicles senare idag, det verkar vara ett gediget och bra j-rpg. En uppvärmning inför våren/sommarens DSi inköp och alla de söta spelen som jag förhoppningsvis kommer köpa!

Annars blir det nog som sagt ganska lite uppdatering idag, nyttan måste tyvärr gå före nöjet, iallafall en dag om året.

#blogg


signatur
Medlem
Gamlingar & Vattenpenslar

Vill också spela Valkyria, problemet är att det är tammefan stört omöjligt att få tag i det för en vettig peng! Har haft en order hos megastore sedan mellandagarna som fortfarande inte skickats då varan ej finns i lager och dem får ingen info när dem får nya. Samma visa på webhallen också så man kan ju undra vad som är problemet, tror inte det ligger hos återförsäljarna.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar