Pride & Hordey

Medlem
Pride & Hordey

Nu har jag lyckats trycka in en ca 13 - 14 timmar i Valkyria Chronicles, så jag behöver nog inte säga att jag är totalt frälst på spelet! Helt otroligt fantastiskt!
Det är så bra så att jag inte ens har ett sug att spela WoW för tillfället, det i sig är ju nästan medicin. Dock så har jag 3 elders kvar till min första "riktiga" titel (har kvar gamla Scout, men den kör jag inte med) på min kära ruttnande krigare, men jag har ju å andra sidan tills den 12e februari på mig, så jag känner ingen direkt stress av att spela...

Tänkte ändå logga in lite snabbt och se vad folk har för sig, om jag har blivit kickad ur min sönderfallande guild än (jo, men så blir det när en liten guild börjar raida, klagomål & slagsmål om vartannat), fast verkar som att ännu en patch har trillat in, så spela får jag nog ändå inte göra på ett tag.

Annars så kan jag berätta att jag såg nya Edward Norton-rullen Pride & Glory i tisdags, riktigt jävla bra var den! Korrupta snutrullar gillar jag, stämmer bra in med alla deckarböcker jag läser (Michael Connelly är en personlig favorit för tillfället) och att det är roligare att läsa om sånt där, än att få uppleva det. Ganska udda kontrast dock, Valkyria Chronicles med sina glada färger och naiva Andra Världskrigsversion och nerblodade hotellrum i Los Angeles.

Läser den svenska utgåvan just nu, men fanns inga stora bilder

Jag är lite sugen på att fixa ihop en sån där "best-of 2008"-lista som är så populärt. Lite sent ute kanske, men jag starta ju bloggen för 6 dar sen så...
Kanske blir en top-3, jag får se, jag ska jobba på det!

Nu, tillbaks till VC, kommer nog slänga upp en lite längre... öh, genomgång på det, när jag slutar spela förstås, heh, hehehehe, myahahahhahahaha

#blogg


signatur
1
Skriv svar