Then one night in desperation

Medlem
Then one night in desperation

Hmm läste imorse att den amerikanska åklagarn yrkar för långt fängelsestraff för tPB-snubbarna, eller, vet inte om det var att hon ville ha 2 år eller mer för dem, nåja, lite överdrivet kanske? Blir dem dömda så visst, ekonomisk brottslighet skall dömas med ekonomiska straff anser jag (iallafall i det här fallet), fast vem vet, dem har kanske en fet fan-base inne i de svenska fängelserna.

Har blivit ännu mer FFXII idag, lite väl mycket, ganska trött på det just nu, får bli en break imorrn från det, kanske lite film? Håller på och plöjer igenom mina gamla Empire-tidningar nu, läste bl.a. om Night of the Hunter, en väldigt bra film som det var ett tag sen jag såg, en film som nästan bör ses bara för Robert Mitchums skull. Eller ja, han ÄR ju filmen, så... Läste även om Rear Window, som jag inte tittat på, men jag trodde att jag kände till allt i filmen efter att tidigare ha sett en italiensk remake/homage och Disturbia (Rear Window with teens), men nejdå, verkar vara more than meets the eye här (fast jag har alltid velat se den).

Annars så är det ganska lugnt, 1 månad kvar till DSi-releasen, lite orolig för vilket pris som kommer sättas, lutar ju åt 2.2k, vilket är en hel del, men jag kan nog hitta den billigare. Inte för att jag har nåt "val" eftersom jag redan köpt två spel. Smart va?

#blogg


signatur
1
Skriv svar