Walpurgis Night

Medlem
Walpurgis Night

Värmebölja i Sverige? Okej, det har hänt, men i April? Vad händer?! Man vill ju inte klaga, till och med jag skippade några timmars spelande igår för att sätta mig i solen och frossa i de 20 graderna vi hade här i Göteborg! Läste även klart Änglar & Demoner igår, för andra gången, så nu är jag förberedd på premiären om två veckor, kommer bli kanon tror jag, då jag gillade Da Vinci-koden filmatiseringen också. Tom Hanks överlag brukar ju vara kvalité, köpte Philadelphia för någon vecka sedan, dock inte sett den än, men AIDS + Tom Hanks? Det låter ju inte dåligt!

I övrigt så fick Wolverine-filmen en 2a i GP, men ligger på 7.1 på imdb.com, så jag antar att kritikerna är skeptiska hittills medans publiken gillar den, vilket inte förvånar mig ett dugg, knappt några superhjältefilmer som får högre betyg än 3 av 5 eller 6 av 10. Nåja, man kan ju som sagt inte få allt här i världen, men jag kommer ju absolut se den snarast då jag är en superhjältenörd och speciellt nu när Deadpool är med! Visst, Ryan Reynolds spelar honom och han verkar inte ha sina ärr (iallafall från vad man ser på promo-bilder), men "the Merc with a Mouth" är ju iallafall med i en Hollywood-film! Helt otroligt med tanke på hur karaktären är.

Annars så är det samma gamla vanliga, snart level 9 med Wolfenheinz i BF:Heroes, det är en del lagg-problem just nu, men det är väl väntat i en beta. Ikväll så blir det Cortegén och hembesök hos min gode vän Anders, kommer förhoppningsvis bli trevligt! Glad Valborg och öh, ramla inte ner i några brasor.

#blogg


signatur
1
Skriv svar