Your time is up, MONSTER!

Medlem
Your time is up, MONSTER!

At last, The Leaders huvud har fallit för mina målsökande raketer, äntligen har jag fått se bilden! Helt okej bild också, kunde vart lite fräsigare, men helt lagom mycket gore för stunden.

Kul att Gottfrid Groeder bara kubbar iväg som vanligt när man skjutit han några gånger precis i slutet.

Men jag är väldigt nöjd med min upplevelse! Det blev svårare och bättre mot slutet, även fast jag hellre hade sett att det var olika bossar istället för version 2 på dom. Nåja, det är ju troget originalet så man kan väl inte begära mer än så.

Just nu så sitter jag och glor på bilder från Fars 50-års birthday-bash, det var bra grejer, hårt slit faktiskt! 83 pers fixade jag välkomstdrinkar till, blev lite stressigt ett tag, men som sagt, kul var det. Lite segt att man gick från festen till jobbet sen, var ju lite trött när jag släntra in och la mig vid gryningen.

Vad mer då? Fick min Super Play-prenumeration, med King of Kong på köpet! Bra grejer och det är en bra tidning, lagom lång just nu då jag fortfarande har Empires 20-års nummer att tampas med. Bra månad för tidningsläsande för mig iallafall!

Såg The Spirit igår också, usch, det kunde blivit bra men det blev bara skit. Frank Miller bör hålla sig till ritbordet (eller njäe, inte det heller, han bör hålla sig till skrivskivan) och filmskapare i allmänhet borde satsa på seriekaraktärer mer kända i vår nutid. Jag är en stoltserienörd och kan en hel del om många och blandade serier och karaktärer, men jag har aldrig läst The Spirit och innan filmen inte ens hört talas om den odöde (Oooops! Spoilarz!) brottsbekämparen. Jag får hoppas på att Wolverine är bättre när jag ser den på måndag och det tror jag, spelar ingen roll om storyn är dålig, är det kalasaction och massa hjältar & skurkar jag känner igen (Deadpool!) så blir jag bara glad och nöjd.

#blogg


signatur
1
Skriv svar