Hate make, love war

Medlem
Hate make, love war

Sådärja, tillbaks från bio där jag såg Wolverine-rullen med en god vän. Jag måste faktiskt säga att jag gillade filmen skarpt, men jag är ju också en ganska stor serienörd och jag älskar, ÄLSKAR, att se actionstänkare, speciellt på bio! Folk har klagat på storyn, men jag gillade den, visst, vissa saker kunde skippats och andra saker kunde fördjupats, men allt som allt så är det en bra historia om en ruskigt våldsam karaktär med klor. Anslaget till filmen är riktigt fräck med en snabb genomgång av tidiga händelser i Logans liv och jag tycker att Liev Schreiber passar väldigt bra som Victor Creed, mycket bättre än... var det en wrestlare i X-Men?

Ja just det, spelade igenom demot till spelet baserat på Wolverine-filmen förut och visst, det är ett helt okej spel för att vara en film-licens (från en serie-licens), mycket blod för pengarna verkar det vara iallafall! Kanske tar och köper det när det finnes i reakorgarna om några månader, klart värt att testa demot! Castlevania är svårt dock, men också kul, får ta och sätta mig och lira det på allvar någon dag, nu lutar det mest åt att testa Dead Frontier (som FZ skrev en nyhet om att det är i öppen beta nu), zombies är ju trots allt zombies och de måste ju självfallet dö.

#blogg


signatur
1
Skriv svar