Brännheta spel ger frysta tillgångar.

Medlem
Brännheta spel ger frysta tillgångar.

Efter ännu ett tips från en forumit så tog jag faktiskt och förbokade (brukar aldrig hända) inFamous på webhallen för en stund sedan! Bokade Spec. Edition på vad som jag tror kommer bli ett av de roligare spelen som släpps i år, det och Bionical Commandoro kommer gå varmt i mitt förmodligen väldigt svettiga rum i skydd från den förhoppningsvis brännheta sommarsolen. Var en del fräcka grejer med CE-utgåvan också, eller, fräcka och fräcka, en artbook och annat omslag, så det som var speciellt är väl egentligen att när man bokar från webhallen så får man med en beta-nyckel till Uncharted 2! Så det blir ännu mer för slantarna minsann!

Jag är även sugen på att köpa Demigod faktiskt, det fick bra kritik i recensionen här på FZ och jag gillar DotA-stilen faktiskt, fast senaste gången jag körde det var lite mer än ett år sen. Nåväl, jag tänker låta det bli lite mer patchat (finns tydligen en del problem) och gå ner i pris en bit, kanske ner till 300-sträcket, annars blir det dyrt i sommar, glass kostar ju trots allt pengar.

#blogg


signatur
1
Skriv svar