Svett, buskage och dårar

Medlem
Svett, buskage och dårar

Naturen är konstig. När jag är ute och jobbar så går jag förbi en buske varje morgon, eller, ja, en häck är det ju, med en ganska annorlunda lukt. Den luktar svett. Ja, exakt, svett, som i svett som vi människor utsöndrar efter att vi vart på gymmet eller avslutat ett tufft pass Heroes III. Det är en ganska lång buske också och jag måste passera den, på nära håll I might add, så den smyger sig på och stannar kvar ett tag, inget större problem kan tyckas, men lite eh, fascinerande är det iallafall med en så obskyr lukt från en växt.

Officiellt så har jag nu kommit längre i Alundra än vad jag gjorde när jag var knatte! Längre än vad min storebror också kom faktiskt, vi fastnade på samma ställe nämligen, nere i ett gravvalv med en gåta som är lite... jag vet inte, det är inte helt klart hur man ska göra så man får testa sig fram lite, men nu är den avklarad! Fick även ett nytt vapen som jag ännu inte hunnit testa på fiender, men en hel del buskage har fått sätta livet till (det är ju trots allt en Zelda-klon)!

Såg även filmen Fido igår, som jag velat se ett tag, mycket roande med "tama" Zombies i en amerikansk 50-tals idyll, härlig humor!

Idag så går GöteborgsVarvet här i, öh, Göteborg (smart Joakim, smart) där jag än en gång inte deltar (sprang åren 2005 - 2007), men både min far (nr. 22888 ) och broder deltar, så jag önskar de all lycka och jag får se om jag kan urskilja dem i publikmyllret sedan!

#blogg


signatur
1
Skriv svar