Agents are GO!

Medlem
Agents are GO!

Jag fick låna Elite Beat Agents igår av Fredrik, ett rytm-spel till DS som jag velat spela enda sedan de diskuterade spelet på Player One. Hittills har jag spelat en 5 - 6 låtar och jag kan ju direkt meddela att det är ett svårt spel! Min enda erfarenhet från musikspel är Guitar Hero-liren (1 - 3 + World Tour) och det är ju med stora plastiga kontroll-saker och inte en liten stylus, vilket gör det mycket krångligare kan jag säga, huvaligen. Soundtracket är schysst med blandade sorters musik, från Avril Lavigne till Chigago, precis som i GH-spelen så behöver man inte direkt tycka om låtarna sen innan för att tycka att de är kul att spela. Jag är just nu på sista uppdraget där man ska ta sig an en double-feature för att slå tillbaks en invasion, men jag har fastnat på första låten och la av efter x-antal försök, fortsätter senare!

Såg Star Trek igår också och den var mycket bättre än vad jag förväntade mig! Jag är ju mer för Star Wars än Star Trek, men man behövde inte alls vara en Trekkie för att kunna uppskatta detta rymd-äventyr. Jag gillade alla skådespelare skarpt, de passade som hand i handske för denna sortens film, speciellt Chris Pine (som spelar Kirk) var riktigt kul att se och jag hoppas på att de flesta är med i uppföljaren (när den nu kommer) och jag tycker att det här är en film som man absolut ska se på bio!

#blogg


signatur
1
Skriv svar