Seriemördare, psalmer och fulla MC-gäng.

Medlem
Seriemördare, psalmer och fulla MC-gäng.

Kom nyss hem från en kvällspromenad med Isabelle, det var trevligt att göra något annat än att vara hem för omväxlingens skull, hade tänkt se Zodiac men det kan jag ju trots allt göra imorgon också. Fast nu sitter jag och lyssnar på Hallelujah, väldigt uppiggande faktiskt, fast han kan ju det här med känsla Cohen och det är gott nog.

Jag klarade faktiskt Bionic Commando förut, efter två dagars spelande (det mesta av det idag) så tog swingandet slut, lite synd, men det var en grym upplevelse! På vissa håll var det som sagt irriterande (vatten, varför detta vatten?) och sparpunkterna kunde gott varit fler, men allt som allt så är jag nöjd och detta är inte sista gången jag kör igenom äventyret (nu blir det med original-dräkt, specialpistol och Purple Matrix i bagaget!). Skall bli kul att testa multiplayer, speciellt nu när jag är ganska bra på att swinga, ser mest fram emot Capture the Flag då det lär bli ganska vilt med armarna! Nu vet jag ju inte det än, men jag antar att man bara har bioniska armar och inga andra kroppsdelar, för det hade isåfall vart helt awesome! Kanske i uppföljaren?

Nu blir det ett Arkiv X-avsnitt (säsong 7), en macka + mjölk och lite Paul Auster tror jag.

Shit, hur gammal var jag nu igen?

#blogg


signatur
1
Skriv svar