Väl fylld affär, men inte en välfylld affär.

Medlem
Väl fylld affär, men inte en välfylld affär.

Suttit och pillat med Playstation Store en stund nu på morgonen, vill nämligen lägga vantarna på inFamous-demot som håller på att laddas ner nu, sakta men säkert. Det var någon vecka sedan jag kollade senast i affären, både våran och den amerikanska, men ändå så har det inte kommit så mycket nytt, tyvärr. En del nya themes (som kostar såklart), en ny trailer på någon film och ett nytt PS-spel, men annars så är det samma skit som sist, vilket är lite trist då det känns som att de borde skippat "en-uppdatering-i-veckan"-jargonen nu, men men. Tankade ner lite themes, en trailer och ett avsnitt av något som heter Pulse från US-store, som jag fick intrycket av att det är en "what's new?"-video som släpps varannan vecka eller så, någon som sett detta innan?

inFamous-demot är stort förövrigt, runt 1.3 gb om jag inte minns fel, så det tar ett tag med min slöa åtkomst till nätet via Den Svarta Reliken, men den som väntar på något gott umgås ju ofta med pedofiler som det heter.

Nu har jag 3 ruttna Pökémans kvar innan jag kan få National Pokédex (krävs de 150 man kan stöta på i Sinnoh) men självklart så kan man bara få den ena av dem på fredagar och den andra ska man tvingas smörja in honung på halva regnskogen för att komma åt, så det dröjer nog ett tag till. Fick även en random encounter med en av de legendariska gubbarna (Uxie, Mesprit och Azelf) men den flydde ju såklart direkt, tänkte inte ens på att dra iväg min Mästarboll, den är ju unik för bövelen!

#blogg


signatur
1
Skriv svar