Tjockpannkaka och tjockskallar

Medlem
Tjockpannkaka och tjockskallar

Just nu sitter det en förhoppningsvis fin tjockpannkaka och gräddas (eller är det bara kakor som man gräddar?), är nog klar om ca 20 minuter, så det är kanon. Idag har jag mest spelat Battlefield igen, fastnat i Headshot-träsket, svårt att komma ur när man väl kommer igång, fick 11 - 2 förut på en match, ganska gött, tyskar kan det här med att döda folk i grupp... Får köra solo nu då Andréas tydligen har viktigare saker för sig, jag menar, födelsedagar har ju folk varje år, vad är det som är så speciellt?! Grattis till hans far iallafall, 51 är ganska starkt och jag hoppas på ytterligare 49 år åt honom, efter 100 är att ta i, det hade inte jag velat bli iallafall! Annars har jag inte gjort så mycket idag, var ute och promenera förut, ganska gött, men gillar inte att behöva ta med mig jobbet hem sådär!

På fredag är det midsommar, någon som har några speciella planer förutom att dricka sig redlös? Jag har hört att det är tämligen populärt bland människosläktet. Själv skall jag förmodligen grilla med ryssar och folk, kommer bli kul om vi får ihop det, surt att bara dra ut på stan under helgen, midsommar skall egentligen firas på land med blommor i håret och bin i bärsen!

Den här låten gillar jag, refrängen är extremt awesome. Just det, extremt!

#blogg


signatur
1
Skriv svar