Devil Man

Medlem
Devil Man

Mitt inköp av en DSi i början av April är nog ett av de bästa jag gjort under min tid som gamer. Visst, jag har väl inte riktigt klarat av alla spel jag köpt, men att ha möjligheten att kunna sitta på muggen och spela tills stjärten somnar? Fantastiskt! Körde faktiskt igenom Elite Fyran igen när jag var där inne nyss, tror det är andra gången som jag gjort det under en toa-vistelse, hmm, livet är lite annorlunda ibland.

Jag är feg. Jag har inte den psykiska viljestyrkan som krävs för att ta mig igenom Dr. Wilys banor in till hans innersta gömställe, jag klarar det bara inte. Gjorde ett halv-tappert försök förut och kom till andra bossen men där tog det stopp, hade ingen lust att bli förbannad och skrika mig hes direkt på morgonen så jag skjuter upp det, men någon gång skall jag minsann spöa den rövhögen. I Mega Man 2 så tog jag mig enda fram till sista striden när han är i sin enorma robot, men efter att ha fått stryk gång på gång och fått skrota Mästarrobotarna en 5 - 6 gånger så fick jag nog men svor på att återvända, det var i februari jag sa det.

Varför hatar han mig så? Jag som alltid varit snäll mot honom!

Skapad av Dr. Light? More like Dr... Night!

#blogg


signatur
1
Skriv svar