Medlem
Bokbål

Suck, känns nästan som att jag måste tvinga mig till att skriva ett inlägg, inte för att jag inte tycker om det, men mer för att om jag inte gör det nu så dröjer det förmodligen några dagar. Not good.

Mitt spelande har avtagit i rask takt, mest för att ge mer tid åt att studera, vilket ju faktiskt är varför jag är här i vackra Uppsala, förhoppningsvis så kommer jag igång med det igen. Men jag vet inte, det är inte det att jag inte hinner spela, för paus måste man ju ta nån gång från skolböckerna, men jag har bara inte suget. Jag tror att Batman var så bra att jag blev helt utspelad på det, satt ju från fredag - söndag (nåväl, kl. 00:3isch på måndag morgon) och körde igenom alla Gåtor och hemligheter. Kul var det, absolut inget annat än kul, men heh, det tog sin energi, speciellt eftersom jag var i extas i princip hela tiden som den Batman-nörd jag är.

Jag tänker pilla ihop en recension, men det får bli först när skolbördan går ner lite, alla som läst på Universitets-nivå vet hur det är, 0 - 100 direkt, vilket förhoppningsvis lugnar ner sig mot Okt - Nov!

Nåja, tills vidare, böckerna kallar.

#blogg


signatur
1
Skriv svar