Want some cheese with your whine?

Medlem
Want some cheese with your whine?

Ojojoj, det trillade in ett fint litet mail från BF1943-utvecklarna som tackade för konstant och hängivet stöd och så fick jag en liten present i form av två st. upplåsbara föremål i BF:Heroes! Det var lite kul, gav mig faktiskt något av en påminnelse om att det var länge sen jag lirade det, så vips så fixade jag i ordning spelet och testade hur det flyter här på min kära laptop. Ganska bra visar det sig, nu är det ju inte världens mest krävande spel, men ändå.

Tre rundor lirade jag, två på gamla favoriten Seaside Skirmish och så en på Coastal Clash, kartan som @Zoom7 och jag i princip lirade sönder när den släpptes. Speltagen sitter i, sprang runt med min gamle soldat CaptainCadaver och spred skräck bakom fiende linjer, men tyvärr så fanns det fortfarande whiners kvar, kanske inte så förvånande, där det finns internet så finns de dom som klagar på det (ojoj, dubbelbetydelse)... Det är dock kul när någon klagar på alla "tankn00bs" och säger att det krävs skicklighet i det här spelet men sedan inte avancerar särskilt högt på scoreboarden...

Nåja, whatever floats your boat right?

I övrigt så har jag börjat lira Broken Sword till DS igen, körde det när jag hade köpt det men sen så eh, försvann det upp på spelhyllan. Nu tänkte jag iallafall köra igenom det, jag älskar ju både äventyrsfilmer och spel, så det är banne mig inte rätt att ha det liggandes såhär! Jag har kommit längre än sist iallafall, ca 2 timmar in och 22% avklarat, lirar väl kanske i 20 minuters-omgångar, vilket är lagom och bra, då hinner man med en 2 - 3 pussel eller nåt!

Nu bär det av till skolan, Amerikanska Inbördeskriget idag! Spännande grejer!

Tecknat är grejen, blir det bättre äventyr än såhär?

#blogg


signatur
1
Skriv svar