"Oh no, privateers!"

Medlem
"Oh no, privateers!"

Sedärja, Trine är släppt till PSN, det får man ju ta och köpa hem direkt! Vilket jag just gjorde, väntar på att det ska tankas klart nu. Var ett tag sen jag körde demot och då var det till PC, undrar hur kontroller och allt funkar på kära konsolen, förmodligen ganska bra. Please?

Nå, man ska inte be om för mycket, att ha läst ut en kritisk (nej, det var den inte) biografi om Martin Luther King ikväll är tillräckligt, skönt att kunna ta det lite lugnt faktiskt. Väldigt stressig vecka hittills. Imorgon kommer det iallafall bli jäkligt skönt, först en lektion med diskussion innan, vilket alltid är kul och sen på eftermiddagen och enda in på kvällen så är det Reccegask på V-dalas nation, kommer bli grymt! Alltid perfekt att avsluta en veckas hårt pluggande med god middag och förhoppningsvis massa god öl. Aldrig fel, eller hur?

Nej nu så blir det lite Broken Sword och sen marsch i säng, eller ja, jag lär väl spela i sängen förresten. Nåväl, det är nog ingen vidare spännande att veta om jag spelar DS sittandes eller liggandes (oftast sittandes) så jag tror jag bryter här för ikväll. Godnatt.

Tänker dock lämna er med mitt nya favoritcitat;

"If a soul is left in darkness, sins will be committed. The guilty one is not the one who commits the sins, but he who causes the darkness." - Victor Hugo

Jo, för det ser ju verkligen ut som något värt att sno. Vit rök och blixtar.

#blogg


signatur
1
Skriv svar