Fira julen med Slade!

Medlem
Fira julen med Slade!

Nej, tyvärr, inga resor utgives här, ingen tävling om att få möta Slade. Men likväl en god julstämning!

Idag är det första advent och nedräkningen har officiellt startat, julpyntet har kommit upp och jul-playlisten på Spotify har satts ihop. Adolphson & Falk, The Pogues & Kirsty MacColl, John & Yoko. Radarparen är många och julklassikerna förblir klassiker. Persolinga favoriten är Happy Xmas (War is over) med just John Lennon och Yoko Ono och den har gått varm idag, allt för att undvika plugg i princip.

Julpyntat har jag också som sagt gjort, men inte spelat så mycket, i helgen har det bara blivit Broken Sword till DSen som gått ljummet. Allt för mycket plugg och allt för lite snö, det skall bli skönt när veckan är över, visst, jag har mer att göra, men jag får iallafall lite andrum.

Glad advent på er alla och jag tycker ni ska sätta er ner med glögg och pepparkaka och sätta på julskivan som fått vänta nästan ett helt år på att få spelas! Har ni ingen sådan så delar jag gärna med mig av de få låtar jag satt ihop hittills i Spotify!

Visst är det vackert? Jag är riktigt nöjd!

#blogg


signatur
1
Skriv svar