A not so pleasant surprise [Zombie Survival RPG]

Medlem
A not so pleasant surprise [Zombie Survival RPG]

*Yuri slår till den man som står utanför kvickt*

ahh chort!

Vem är du?

Det är ju Nikolai Antropov, din granne!

*Pust*

Får jag komma in en stund?

Ja, självklart, behöver du plåstra om din hand?

Mmm.

*Yuri går in på toaletten*

Jag undrar om jag har kvar den gamla första hjälpen-lådan...

...Bingo.

Så, vad har hänt?

*Yuri märker att Nikolai verkar uppskrämd*

Ibland så lyckas / misslyckas Yuri med att märka saker "utöver det extraordinära", vilket jag bestämmer genom att rulla tärningar, om jag får lika med eller under t.ex hans "uppmärksamhet"stat så märker han något speciellt, om han misslyckas så, ja då märker han inte och jag rapporterar det inte.

Självklart blir det vissa modifikationer beroende på en massa andra saker, men tänkte att det kunde vara värt att berätta för er nu att sådant sker automatiskt och är oftast inte något ni behöver fråga om att han ska göra.

Ni kan dock fråga Nikolai nu varför är han är rädd.

Deadline kl 20:00 imorgon Tisdag!

#blogg


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
A not so pleasant surprise [Zombie Survival RPG]

Fråga vad som står på, samtidigt som du bjuder på en sup. Samtidigt så går du lite diskret och hämtar yxan. Grannen verkar skum.

Medlem

Yuri ber om ursäkt för snytingen men han menar på att man kan aldrig veta vad det är för strykare i närheten. Han erbjuder sig även att plåstra om Nikolais hand samtidigt som han frågar vad som hänt....


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Ok, vissa idéer är samma sak i era idéer så det får bli som det blir helt enkelt!
Update kommer under kvällen


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar