Ärligt talat. Jag är Wilson, ni är flotten.

Medlem
Ärligt talat. Jag är Wilson, ni är flotten.

Hej!

Jag förstår inte vad det är med mig - jag känner mig vilse. För det första känner jag inget spel som är verkligt attraktivt och efterlängtat. Det är i stort sätt bara BF och SC 2 som jag väntar på. För det andra har jag inte tid att lägga ner flera timmar om dagen till att spela dator- / tv-spel. Jag glider längre och längre från spelvärlden - en fruktansvärt obehaglig känsla.

För att ni lättare ska förstå min ignorans och intolerans för 2009's spel, så ska ni få några konkreta exempel på mina första intryck efter att ha spelat, eller läst om ett nya spel.

Men of War : Stelt, tråkigt och löjligt.

The Sims 3 : Ser precis ut som 2:an.

Mafia 2 : Jag har aldrig spelat detta, men det verkar vara ett spel av få som har en egen personlighet så att säga. Ett eget karaktärsdrag. Respekt!

Batman, X-men och Terminator : Deprimerande med så många filmspel(filmspel?) som lyckas hänga sig fast i top10 listor.

Left 4 Dead : Visst, roligt, men kan inte påstå att hjärnan jobbar för fulla muggar under en zombiedödande session.

Starcraft 2 : Ett lysande exempel på hur en uppföljare ska göras.

Bioshock 2 : Spelade ettan - väldigt underhållande faktiskt.

Annars är jag väldans ledsen att jag inte har uppmärksammat spel som Crysis och Fallout, men som sagt, jag glider och glider som smör på en het stekpanna.

Jag är Wilson; ni är flotten. Tom Hanks är internet som gör allt för att ta mig tillbaka, men strömmen är stark, och repet räcker inte till.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Hb2-0aAmyAI&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Hb2-0aAmyAI&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

#blogg

Medlem
Ärligt talat. Jag är Wilson, ni är flotten.

Men of War drar ju om company of heroes med hästlängder iaf både i interaktivitet , känsla och realism.

Medlem

Jag har hört det.

Medlem

Crysis är bra, men det krävs bra dator för att kunna spela det med alla grafik på topp...

1
Skriv svar