The Lost And Damned - Tankar

Medlem
The Lost And Damned - Tankar

Expansionen som kom till GTA4 vid namn: The Lost And Damned. Har lämnat mig med drama, ilska, glädje, sorg och lite annat jag inte riktigt kan identifiera, en dålig köttbit kanske. Du spelar som medlem till MC-gänget: Lost And Damned och du börjar spelet där gängets ledare precis kommit ut från sin religösa rehabilitering. Men nog har han inte tappat smaken för livets många illegala nöjen.

Ganska snart dras du ner i skiten tillsammans med gänget, droger, pengar, maffia allt som hörtill. Du greppas tag, slängs runt och gör allt det där som ja... du har blivit van med om du spelat GTA4. Vilket du borde ha gjort om du har just detta.

De saker som är värda att notera med denna nya förklädnad till GTA4 är följande: Ett partikel filter har lagts till i grafiken, vilket gör att grafiken ser risigare ut, detta går att stänga av i menyn till spelet.
Du spelar som en helt ny karaktär, en karaktär som du faktiskt kopplar med bättre och är lite lättare att förstå sig på än tidigare.
Du åker massa motorcyckel!

Om du gillade orginalspelet så kommer du älska detta extra spel, som gav mycket mer än vad jag trodde till en början. Något extra vapen, två tre uppdrag var det jag förväntade mig, men det ger faktiskt en helt ny känsla! Visst är det samma stad, visst är det samma kontrol och spelsätt, men det är ändå något nytt.

Storyn, utspelar sig i symbios med huvudstoryn i GTA4, och ger många: "Men jaha." stunder. Vilket är både underhållande och intressant då man får se en annan sida av händelserna.

Spelet ger ett par extra speltimmar, några extra miniuppdrag och en annan karaktär att spela. För er som spelar på xbox360 som jag så vill jag också säga att alla xbox achivments för GTA4 går att utföra även i Lost And Damned, något jag inte var helt säker på till en början. Vill du ha mer att göra i en värld som inte riktigt passar sandbox typen.

Ge The Lost And Damned en chans och le genom hela upplevelsen.

/Alex
@Start And Select
http://startandselect.wordpress.com

#blogg

Medlem
The Lost And Damned - Tankar

Inte för att vara petig men...
"För er som spelar på xbox360"
Vart skulle man annars spela det? ;p


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Inte för att vara petig men...
"För er som spelar på xbox360"
Vart skulle man annars spela det? ;p

Jag har väl för mig att även PC spelare har tillgång till denna expansion ;). Kan ha fel?

Då får jag ursäkta ^^

1
Skriv svar