Man kan ha kul utan.... Huvudvärk!

Medlem
Man kan ha kul utan.... Huvudvärk!

YAOWZA!

Hemkommen från Arvika då.

Känner mig som en kaffeböna som blivit uppäten av ett obeskrivligt djur, utskiten, upplockad av någon fattig indian, bara för att bli malen, kokt, drucken, och utsketen igen. And here we go again...

I onsdags kväll slog vi upp tältet (tanten och jag - Accisay and REAL Chicken (SWE) - vilket par) i Arvika. Satte oss ned, pustade ut, och tog en ljummen pilsner i den varma kvällsluften. Vi log ömt mot varandra, kysstes, och kröp in för lite tyst, festivalsex i tältet. Kom överens om att sova ut ordentligt så vi skulle orka med, trots allt så hade vi ju varit "på" sen i lördags. 07:00 vaknar jag, dyblöt i svett, i en jävla bastu! Jag väckte tanten och skrek "Det är varmt!". Solen gassar som en helvetesbakugn från Sodom, och jag är dyblöt. So much för sova ut Solen skiner och jag älskar det! Underbara svenska sommar!

Torsdag: Lite campingbestyr, ni vet; Bajamaja, vattentråg, (bärs) hälsa på grannar, (bärs) snubbla på tältremmar, (bärs) (bärs) (bärs) hälsa på fler grannar, (bärs) polare dyker upp, (bärs+virre) hjälpa sätta upp tält, (bärs) etc. Vid fyrasnåret lullade vi upp, såg The Sounds, Santigold, Opeth, Nordpolen, Röyksopp, Nine Inch Nails, och Elegant Machinery. Givetvis med diverse (bärs) matstopp imellanåt.

Sedan bar det av till stora campingen. Detta måste upplevas, är minst lika kul som showerna, om inte bättre. Hela fältet ser ut som ett slagfält, fulla människor överallt som spökat ut sig till max, musiken dånar (ur sjuttiofemtionittionio system samtidigt...). Här festade vi loss hela natten tills vi tröttnade, och gick hem till vår lugna camping, men det är en alldeles för sexig, hemsk, och inte så lite barnförbjuden historia som lämpar sig bättre för ett annat forum...

Fredag: 07:00 samma visa igen. Missade Lillasyster för jag åt (bärs+virre) mat. Såg Welle:Erdball, Motor, The Mobile Homes, De/Vision, och Depeche Mode. Sen bar det av till stora campingen...

Lördag: Svalare, men tillräckligt varmt för 07:00-ritualen. Såg Alice in Videoland (bästa på hela helgen!), Thåström, DAF (halva), Engel (Halva), Thermostatic, och Korn. Sen bar det av till - ja, du vet nog redan - stora...

Söndag: Riva tält, packa ihop, åka hem, blåsa i poliskontroll, nästan somna i förarsätet, somna i passagerarsätet. En vanlig efter-festivalen-dag.

Har hoppat, skrikit, shoppat, krökat, dansat, svettats, famlat i mörkret i diverse stinkande bajamajor, pussats, kramats, vrålat, och blivit varmt regnad på. NJUTNING! Och då man inte fick lalla omkring hursomhelst med dryck mellan områdena, och vattenutskänkningen var riklig så blev det faktiskt mer än varannan vatten = ingen huvudvärk. NJUTNING!! Och alla dessa vackra kvinnor att vila ögonen på (fönstershopping är tillåtet fast jag är gift!). NJUTNING!!!

Är nu hemma och packar upp, tvättar och lägger i ordning, om en vecka flyttar vi in i tält nedanför Bohus fästning - dags för nästa galna grej. Ska bara hitta någon som kan låna ut 80-100 europallar tills på tisdag, annars har vi inget att bygga scenerna av... Nemas problemas (hoppas jag).

Ha en underbar sommar allihopa!

PS
Om du var där; såg du någon i grön kilt som gick, sprang, låg, hoppade eller blottade sig (omedvetet givetvis...)? REAL Chicken, that was!
DS

#blogg


signatur

Det bekommer mig inte att världen är orättvis, så länge den är orättvis till min fördel.

1
Skriv svar