Fan va gött

Medlem
Fan va gött

Livet är fan gött. Visste du det? Allvarligt. Visste du det?

Punkt ett. Mitt knä har vart paj i tre veckor nu. Detta har lett till ett underskott i konditionsträning då den älskade milen inte vart passabel. Idag på gymmet tog jag i som in i västra Berlin under uppvärmningen och inte en tillstymmelse till smärta infann sig i mitt vänstra knä. Detta leder till att det blir milen imorgon.

Punkt två. Jag har massa roliga planer framför mig. Jajjamensan. Det är Rumänien 16-25 april, det är Lund nu till helgen och Lund till valborg. All hail Lund.

Punkt tre. Börjar komma i riktig shape nu, lite lovehandles som har problem att likvideras, men skam den som ger sig. Go beach 2009. Jag kan springa igen wut wut! Så det löser sig.

Punkt fyra. På tisdag är det dags att söka högskola, vet inte riktigt vart det blir ännu, men det är någon form av beteendevetenskap alternativt socionom som ligger på protokollet.

Punkt fem. Jag börjar få mer grepp om den avancerade varelse som kallas för mig själv. Det är ganska svårt faktiskt. Men skam den som ger sig!

Sen suger vissa saker.

Högskoleprovet: Fick endast 101 poäng. Slarv kallas det för. Slarv. Varför gillar jag att slarva? Vad är det för någon okontrollerbar form av kaos som har mig i sin ägo. Nej, fy. 1.8 ska det bli. Annars blir det revolt och jag antar att det är jag som får skjuta det avgörande skottet i Napoleons buk.

Sen suger inget mer. Förutom just det där okontrollerbara kaoset. Sen även att Tower Defence-banor är så sjukt vanebildande. Varför är det så roligt att titta på när små gubbar vandrar omkring och blir slaktade? Why Hasselhoff, why?

Nu måste jag lämna denna plats och köpa nya jeans. Efter ej återhållsamt bruk av mina stackars jeans har de börjat gå sönder. Samt att de är för stora. What will the outcome be? Wuh-whut!

Take care world.

#blogg

1
Skriv svar