Vissa serier borde inte få existera

Medlem
Vissa serier borde inte få existera

Har ni läst serien Laban? Den figurerar bland annat i Hallands Nyheter.

Jag känner en stark avsky till serien, som enklast kan benämnas som en serie som försöker skämta, men inte en enda gång varit rolig. Exempel, dagens fuckin' serie var bildrutor där kräket i första rutan säger: "Jag trodde att Bill och Bull var katter", varefter man i nästa bildruta kan finna två människor som ropar på två hundvalpar: "Kom hit Bill och Bull".

ALLVARLIGT? Vad i helvete? Får någon betalt för att skriva den skiten? Det känns helt absurt. Jag menar, man kan helt enkelt inte tycka om den serien, det är helt omöjligt.

Nej. Nu blir jag lite pissed här.

#blogg

Medlem
Vissa serier borde inte få existera

Vet knappt om jag vågar säga det men jag tycker Laban är en ganska charmig serie.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Vet knappt om jag vågar säga det men jag tycker Laban är en ganska charmig serie.

Åååh, Fairfax, you can't even imagine what you set in motion this day.

The heavens shalt tremble.

The heathens will be smithed.

And you my friend. You will suffer agony no man nor living being suffered before.

Nej då, jag kanske läst ett Laban-klipp jag tyckt vart charmigt någon gång. Kanske, med betoning på kanske


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Ja! Äntligen någon som förstår min smärta när jag ser en Laban-strip. Skaparen borde skjutas... ur en kanon... riktad mot solen... medans ett förband skjuter levduva med hans kropp.

Medlem

Haha, Harpa blir ägd av Laban

1
Skriv svar