Gissa Luciadagens julkalender - Vinn fint pris

Medlem
Gissa Luciadagens julkalender - Vinn fint pris

Jag är övertygad om att ingen direkt kan gissa vad som kommer ingå i morgondagens julkalender. Så därför tänker jag hålla i en liten personlig tävling.

Det finns två enkla steg du kommer behöva gå igenom:
1. Gissa vad som kommer ingå.
2. Motivera varför din gissning är värd en vinst.

Priset kommer faktiskt variera lite efter önskemål. Kan bli något till 360 eller pc som jag har i min egna privata Göteborgsbunker. Varför inte de andra formaten? Gissa det du.

Jag ryser lite smått vid tanken på morgondagens kalender. Jag vet inte om jag kommer kunna sova igen. Någonsin.

Just det, vinnaren bestäms av mig. Kritik eller synpunkter på mitt val av vinnare (som utlyses under morgondagen) skiter jag fullständigt i.

#blogg

Medlem
Gissa Luciadagens julkalender - Vinn fint pris

1. Tompa och Jocke klär av sig och kidnappar darth vader, sen tvingar de honom att kasta ut ett PS3 genom fönstret!

2. För att jag aldrig har fel.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

1. Darth Vader
2. Jag: Make me win!
Du: No, it's against the rules.
Jag: Sudo make me win.
Du: Okej.

Medlem

@spiken som lucia och @john som stjärngosse?

Inaktiv

1. John är Lucia

2. för att den är så bra

Medlem

1. Som alla andra år på FZ-redaktionen så kommer det även i år att hyras in exotiska dansörer till luciatåget.

2. För jag vet att det är sant, sen om ni väljer att klippa bort det från julkalandern är en helt annan sak.

Medlem

Utan att säga för mycket så vore en mix av det ni sagt tillsammans med ett flertal ännu helt oförutsedda variabler nästan i närheten av något som skulle kunna vara nära sanningen.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Darth Vader som Lucia, Calle som tomte och John som pepparkaksgubbe. De kommer tåga fram mot ett podium under ljuvlig julsång varpå de överfalls av en hel tomtearmé som stirrar på dem tills deras huvuden exploderar. Har jag rätt? Har jag rätt?

Varför min gissning är värd en vinst? Det är den inte, men jag är värd en vinst - för en gångs skull. Det skulle ju vara trevligt att vinna något för omväxlings skull.

Ah, god jul.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Självklart kommer ni att räda PCGamer-redaktionen under täckmanteln att ni är på luciatåg, erat mål är säkerligen att lönnmörda deras onda anka för att säkerställa att den inte organiserar en kupp för att ta kontroll över förlaget.

Min gissning är värd en vinst tack vare all research jag var tvungen att lägga ned (dvs hacka mig in i era system och ladda ned era PDF-dokument där jag hittade dessa planer).

Medlem

Ni kommer att lusa för de på PCG i bara kallingar.

Jag har spionerat på er och det är därför jag har rätt.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag gissar på att Darth kommer läsa lite om traditioner och sånger, medan Bennet och Tompa (ft. Darth) agerar gosskör och sjunger julsånger.

1
Skriv svar