Slaveri till Barcelona!

Inaktiv
Slaveri till Barcelona!

Mja, jag har en slavisk (alltså jag ska slava) vecka i skolan och hemma denna veckan, men nästa vecka blir det:
Barcelona! Varför jag ska slava denna veckan är för att jag ska så snabbt som möjligt skriva klart en fackuppsats i historia/svenska som har något med de två världskrigen att göra. Jag valde Lenin. Har än så länge skrivit ca 1½ A4 om vad han har gjort under sin tid. Därefter kommer revolutionerna, über jobbigt om jag får säga det själv.
Arbetet ska vara på ca 6-A4 inte så svårt, men det jag tycker är jobbigt är att leta i bäcker och sedan skriva med egna ord, väldigt ofta kommer ord man inte förstår. Jag går ju i 9an, för er som undrar.

Skulle dra ner till biblioteket med det stängde 17:00 och jag kom 17:29, lite irriterande. Men jag gick ändå inte ner dit förgäves, Ica ligger nära och jag skulle köpa korvbröd och fick något slags sug efter energi dryck. Jag brukar inte dricka det med tanke på hur hälsofarligt det är. Men jag lyckades spendera 5 kronor ändå, på ett sett värt det, men ändå inte.

Plus: Billigt och smakar gott, dock smakar alla nästan exakt likadant därför väljer jag den billigare versionen.

Minus: Tar sjukt snabbt slut och innehåller ämnen som kroppen redan tillför automatiskt, Taurin.

Men aja, nästa vecka på måndag så ska jag och en kompis ifrån Malmö (21) och hans lillasyster (18 ) åka till Barcelona och hälsa på min storasyster som bor och jobbar där. Vi planerar även på att kolla på när Barcelona möter Bayern München i fotboll, det vore riktigt grymt! Just ny lyssnar jag på techno och ska sedan spela Killzone 2, tror jag. Ska även köpa CoD 4 nästa månad!

_Heyno

#blogg


signatur

They Will Know That The Babes Belongs To Heyno...

1
Skriv svar