Snart vankas E3!

Snart vankas E3!

FZ-förberedelserna inför årets E3 börjar så smått falla på plats. Vi blir fyra stycken ifrån FZ som kommer jobba stenhårt för att leverera alla de senaste nyheterna till dig -- Hampus, Tomas, Calle och undertecknad. Nyheterna, bilderna och filmerna lär verkligen bara välla in på sajten precis som under alla tidigare års E3-mässor... och jag bara njuter.

Det kommer bli mycket jobb och ett par hektiska dagar, men samtidigt lär det hända så mycket intressant och spännande att man bara kan njuta som spelälskare. 2006 var jag på mässan personligen... i år stannar jag hemma, och är rätt glad över det. Vansinnet som är E3 upplevs, tro't eller ej, nästan bättre hemifrån än på plats, där det är fullkomligt omöjligt att få samma slags överblick och information som man får hemmavid med sin trogna kaffekopp i handen.

Framförallt ser jag fram emot presskonferenserna som för mig är mässans överlägsna höjdpunkt varje år. Vad hoppas du på för utannonseranden under årets E3?

#blogg

Medlem
Snart vankas E3!

Hehe härligt,

Bara dem inte har någon embargo eller något , jag antar att ni har koll på det, vore ju surt om folk måste vänta någon extra vecka innan man får se på allt material.

Intressanta titlar enligt mig:
BF BC 2
AVP 3
ARMA 2
OFP: DR
MW : 2
BF 1943
Rise of Flight

1
Skriv svar