Ett E3 (plus flamewar) senare

Ett E3 (plus flamewar) senare

Wow, senaste veckan har verkligen varit helt vansinnigt hektisk här på FZ. Det har kikats presskonferenser, plitats nyheter tills fingrarna börjat blöda och, förstås, diskuterats spel i mängder -- till och med mer än vanligt! Som inte detta vore nog har jag dessutom hårdtestat The Sims 3 i en recension där jag tokflejmades utan like.

Det är synd att så många enbart verkade kommentera betyget och helt struntade i texten... för jag var faktiskt riktigt nöjd med den. Klart en av de bättre texterna jag svarvat ihop här på sajten, och särskilt nöjd är jag med tanke på vilket pressat schema jag haft senaste veckan.

Idag är det nationaldag och ledigt! Detta firar jag med att fortsätta speltesta Star Ocean 4 (well, hyfsat ledigt i alla fall...), samt en matbit med damen ute på stan ikväll. Efter en lång vecka gäller det att ladda batterierna...

Ses nästa vecka!

(Största E3-grejen för mig personligen var utannonserandet om att mer information om nästa Zelda kommer nästa E3. Heh.)

#blogg

Medlem
Ett E3 (plus flamewar) senare

Lyssna inte på dem som flamar, de är bara ohyffsade idioter som inte förstår att en skribent kan ha åsikter som skiljer sig från deras.

1
Skriv svar