Slutförsäljning!

Medlem
Slutförsäljning!

Warhammer Online: Age of Reckoning - ett spel som man längtat efter ända sen det kom ut!
P.g.a brist på tid och pengar (framförallt det senare) så har det inte blivit av att köpa. Jag hade räknat med att helt missa spelet, iaf ett par år framöver. Men sedan uppenbarade sig ett gyllene tillfälle, detta fenomen som får oss att både jubla och bua på samma gång: Slutförsäljning, butiken upphör.

Av en slump svängde jag in framför PC City på lunchen och tänkte att eftersom butiken stänger igen närsomhelst kan man gå in för att se om det finns nåt kvar, även fast jag var där redan när de började tömma butiken. Efter 10 minuters letande efter intressanta datordelar bland de få saker som fanns kvar, hittade jag en låda med spel som skulle säljas ut och till min glädje upptäcke jag en hel hög Warhammer spel för 99:- och jag lade genast beslag på närmsta spel. Efter cirka 2 minuter utbyttes min nöjda min till ett stort flin när jag dessutom skymtade 2 st 60 dagars pre-paid för 99:- under resten av högen och genast lade vantarna på dem!

Detta fyndande innebar att jag sparade in en hel del pengar! Det som från början skulle ha kostat mig 1.098, kostade nu bara 297! Ibland har man tur..

Notis: Detta blogginlägg påbörjades i April så det var ett tag sen jag köpte spelet.
Ursäkt för att jag inte har publicerat det tidigare? Ingen vettig what so ever, men nu är det i alla fall färdigt

Game on!

//Isidria

#blogg


signatur

~´.*.`~This Is Divinity~´.*.`~

1
Skriv svar