Tratten har fått mytisk uppföljare.

Medlem
Tratten har fått mytisk uppföljare.

För alla er som redan har eller kommer att skaffa Mythic Map Pack till Halo 3 kan jag inte annat än starkt rekommendera den karta som efter drygt ett halvår äntligen fått sin rättmätiga och enda sanna uppföljare.

Jag ger er Tratten 2!

[ia=12932]

För bästa upplevelse ska man gärna ha 7 vänner eller fler. Har man inte lika många online är den gamla kartan lite bättre anpassad för spel.

Kartan har förberetts för alla speltyper även om den är bäst anpassad för följande.

Free For All - Alla spawnar på översta nivån. Det gäller sen att hålla sig på hög mark och plocka de som befinner sig nedanför. Eftersom gravitationen gör att den enda riktningen man kan färdas i är nedåt så har ett antal teleportrar placerats ut för att underlätta flykt för de förtryckta botten-invånarna.

King of the Hill - Det finns en kulle. Den är i gropen. Alla anfaller från ovan. Lycka till.

Oddball - En boll och massa teleportrar borgar för en hel del roligt. Jaga boll-bäraren för allt du kan.

[ia=12933]

Övriga spellägen går att spela. Men jag ansvarar inte för hur tråkigt och/eller meningslöst det kommer att kännas.

#blogg


signatur

- Ät mig levande.

Tratten har fått mytisk uppföljare.

Coolt, vi på redaktionen måste omedelbart införskaffa mythic!


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Det där verkade...Jobbigt:/
Jag kan inte få ut något roligt av bam bam dead banor, när man bara skjuter hela tiden vart man än är, visst skoj en stund men blir tjatigt.


signatur

Wai

Medlem

Problemet med Halo sedan spel 1 har varit att vi i min kompiskrets aldrig fått vårt sinne för pang-pang-du-är-död-banor. Det finns alltid skydd att ta i Halo. Alla banor är fantastiska på så sätt att man inte någon gång lämnas åt slumpen. Den som kan banan har övertaget. Alltid.

This brings an end to that.

Det närmaste vi har varit detta är Prisoner från det första spelet. Vi hade oändligt roligt med denna bana och Tratten (och Tratten 2) är vad jag tycker en spirituell uppföljare till just Prisoner. Passar bra på Internet men är oslagbar på LAN. Gärna efter ett flertal timmar och ett gäng öl. Då känner paniken och skratten inga gränser. Iaf inte om man är i goda vänners lag. Hur det är med ovänner har jag ännu inte haft nöjet att prova.

Jonas. Eftersom vi aldrig lyckats bemanna ett fullt lag på Halo 3 i Custom Games så meddela gärna när/om det vankas Free For All-brawl med ett större antal deltagare. Vill gärna se min skapelse i kaos.


signatur

- Ät mig levande.

1
Skriv svar