Bestulen på 10 öre

Medlem
Bestulen på 10 öre

Jag beställde några prylar från Komplett tidigare idag. Som vanligt skapade jag ett e-kort via Swedbanks tjänst för att använda vid betalningen. Jag skrev in den totalsumma som angavs på Kompletts websida, skapade e-kortet och knappade in dess siffror i beställningsformuläret. Men när jag klickade på Slutför dök en röd ruta upp som sa att min bank inte kunde godkänna köpet. Jag knappade in siffrorna från kortet på nytt och försökte igen. Samma sak. Tog bort kortet, skapade ett nytt och gjorde återigen ett försök. Samma illröda felmeddelande. Vafalls? tänkte jag. Siffrorna stämde definitivt den här gången och pengar fanns på kontot. I ett sista försök skapade jag ett tredje kort där jag satte maxgränsen något högre än tidigare. Då plötsligt fungerade det. Det verkade skumt så jag loggade genast in på internetbanken för att kontrollera mitt konto och ser då att de dragit 10 öre extra. Vilka skurkar!

#blogg

Medlem
Bestulen på 10 öre

10 öre hit och dit blir många sköna miljoner för de som har bestämt systemet. Du ska kräva tillbaka dem!

Medlem

Bara för att jag kollade på Office Space idag


signatur

NinjaSkitz.

1
Skriv svar