Omslagen till NHL 10 bestämda

Inaktiv
Omslagen till NHL 10 bestämda

Hallå!

Kortare utlandsresa för mig har gjort att bloggen varit död i en vecka nästan. Kul att ni fortsätter läsa ändå. Fast där inte är mycket nytt att läsa.

Nu är det i alla fall klart vem som kommer pryda svenska respektive nordamerikanska omslagen till #NHL 10.

För svenska omslaget blir det Nicklas Bäckström, Washington.
Och för det nordamerikanska blir det Patrick Kane, Chicago.

Varför får aldrig Nicklas Lidström vara omslagspojke?
Jag tycker han är en av de bästa svenska spelarna vi någonsin haft i NHL. Men som back kanske man inte är lika "fin i kanten"?

Ha de gött!

#blogg


signatur

--------------------------
http://www.fz.se/bloggar/spelbloggen_/

Medlem
Omslagen till NHL 10 bestämda

Vad har killen på bilden i munnen? ser lite mongo ut

Medlem
Skrivet av Loading:

Vad har killen på bilden i munnen? ser lite mongo ut

Munskydd.

Edit ;

Citat:

Varför får aldrig Nicklas Lidström vara omslagspojke?
Jag tycker han är en av de bästa svenska spelarna vi någonsin haft i NHL. Men som back kanske man inte är lika "fin i kanten"?

För... två år sen tror jag, var Dion Phaneuf omslagspojke, och han är back.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Rättning till Greger, det var 09 som DION var omslagspojke

Inaktiv

Ska tilläggas att det var för det nordamerikanska. Och diskuterade mest för det svenska omslagets del i inlägget.
Det är ju faktiskt så att Lidström är en levande legend i både Sverige och USA. Phaneuf är inte så stor än, även om han är sjukligt bra.


signatur

--------------------------
http://www.fz.se/bloggar/spelbloggen_/

Medlem
Skrivet av viktorekstrom:

Ska tilläggas att det var för det nordamerikanska. Och diskuterade mest för det svenska omslagets del i inlägget.
Det är ju faktiskt så att Lidström är en levande legend i både Sverige och USA. Phaneuf är inte så stor än, även om han är sjukligt bra.

Tror det handlar om att dion har en mer fysisk spelstil än vad Lidas har. Även om Lidas redan nu är en legendar

Medlem
Skrivet av Loading:

Vad har killen på bilden i munnen? ser lite mongo ut

Tandskydd


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Om någon så förtjänar Lidström helt klart sitt ansikte på ett NHL lir. Han har fått en stor mängd awards för sin insats som back, han har tuggat av många år och går fortfarande stark i laget. Hur många år har Bäckström varit i NHL nu? Hur många awards har han fått? Och vem fan bryr sig om honom egentligen? Hit med legenderna!

Medlem
Medlem

Varför Bäckström och inte Lidas (många som nämnt) eller Zetterberg?

Lidas har ju bra många fräna meriter på sin lista och "Zäta" har ju blivit utsedd till Stanley cupslutspelets viktigaste spelare (förra året, eventuellt även året innan), vad har Bäckström för meriter i NHL?


signatur

Wii, Power Mac G5 Quad, MacBook Pro Core Duo.

1
Skriv svar