Dålig dag...

Dålig dag...

Ja, nu sitter man här och tänker tillbaka på hur denna dagen har varit. Ganska usel tycker jag...

Börjar med att man kommer för sent till lektionen. Det är inte så farligt, men att vi hade en läxa som jag hade missat totalt var ingen glad nyhet.

När man kommer hem så måste man hjälpa ens syster för att hon inte förstår hur PS3an fungerar... Och hon är 13år för bövelen!

Dagen fortsätter med att man måste sitta och läsa om Digitalteknik, som är ganska roligt. Men Digitalteknik + Mattematik är inte kul. Jag fick IG i mattematik förra året, när jag slutade 1an på gymnasiet. Siffror och jag har aldrig riktigt kommit överens...

Och vid klockan 22:35 så går mitt nätaggregat sönder. Det börjar brusa och direkt stänger jag av datorn och plockar ur det ur chassit. Kör med den gamla "Gem mellan svart och grön sladd"-tricket. Bomber och granater, det låter som att den kommer att explodera! (Okej, inte direkt explodera, men det låter EXTREMT mycket mer.) Så nu har jag skickat ett mail till komplett och ska ta och ringa dom imorgon. Nätagget var ett Corsair HX750W som jag köpte i början av Juli detta år. Tur att man har ett Tagan 580W nära till hands, får koppla in det imorgon.

Så, nu har jag skrivit av mig. Ha det gött och hata måndags exemplar!

#blogg


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Dålig dag...

Du har mina sympatier när det gäller matten. Jag får inte heller mitt huvud runt de där nuffrorna. Hoppas morgondagen bjuder på trevligare upplevelser.

1
Skriv svar