Fick jag honom?!

Inaktiv
Fick jag honom?!

De tre orden har jag suttit och vrålat ut under dagen. Varför? Jo, jag provade nämligen spela Counter Strike idag. Hur gick det då? VÄLDIGT dåligt. Jag var den som sköt minst personer, och den som dog mest. Under hela tiden som jag spelade satt min lillebrorsa bredvid (som förresten är grym på Counter Strike!) och hånlog och flinade. Jag tror han tyckte det var kul att han faktiskt var bättre på ett spel än jag, och dessutom fick berätta för mig hur man skulle göra.

Skolan börjar om fem dagar. Om det känns bra eller inte, vet jag inte riktigt än. Ska bli kul att faktiskt få något att göra, men jag kan tänka mig att det blir mycket mindre tid över till spel och liknande. Men, men, vill man ha bra betyg så är det ju bara plugga på.
Ska tydligen få min bildlärare som klassföreståndare, och det är kul för jag gillar bild och jag gillar henne, hon är snäll.
Jag kan tänka mig att dom tar bort träslöjd, då skolan troligtvis inte har råd med en ny lärare till det, och då blir det bara syslöjd. Jag gillar inte syslöjd, och jag gillar definitivt INTE syslöjdsläraren! Alltid ska hon rita upp massa grejer som man vet, och prata med en som man är efterbliven. Okej, jag kan inte sy, jag kan inte trä en symaskin men RITA FÖRIHELVETE INTE UPP HUR JAG SKA GÖRA! Jag blir frustrerad haha.

Sen är jag lite orolig för en kompis som är sjuk också. Han kollapsade tydligen häromdagen och åkte in till sjukhuset imorse nu igen. Har för mig att han hade magsår och var undernärd eller nåt åt det hållet. Hoppas han kryar på sig snart!

Jag har även as garvat åt min mormor som ställde in sin semester för hon är livrädd för svininfluensan, och hon ville inte heller komma ner till oss nu i sommar med morfar, för vi bor ju så nära Danmark och där skulle det tydligen vara extra "svinigt".
I lol'd x 10000

Blir ingen Malmöfestival för mig iår inte heller. Det känns ju lite surt, men jag antar att jag kan se Veronica Maggio någon annan gång.

Och vinnaren är... inte Emma iallafall.

#blogg

Medlem
Fick jag honom?!

Om jag och du skulle jämföra betyg, så skulle nog Emma vara vinnaren i alla fall XD


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv

Äsch, skippa CS och börja spela Day of Defeat istället.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar