"Det var en fin framsida"

Inaktiv
"Det var en fin framsida"

Chocken. Jag bara satt och gapade. "Det var en fin framsida", och sen drog diskussionen igång.
"Vad är det för spel?"
"Vem var det på framsidan?"
"Finns det trailers?"
Allt detta angående framsidan till Wrath of the Lich King. Vem ställde frågorna? Min mamma!
Under nästan 40 minuter satt hon och lyssnade uppmärksamt på mina svar. Hon kollade, och blev imponerad utav alla trailers till WoW, förutom den till Cataclysm. Den var inte lika imponerande.
Min mamma är alltså den minst spelintresserade människa som finns. Hon finner allt sånt ointressant, så jag satte i halsen när hon började fråga om en "snötäckt framsida med nån figur med blåa ögon". Det var troligtvis den absolut coolaste konversationen jag någonsin haft med någon. Sjukt häftigt.

Förresten, jag ska sluta tipsa om musik då intresset säkert inte är det största, men jag måste bara ha med den här videon i mitt blogginlägg. Det skulle inte vara... komplett annars. Eller nåt åt det hållet.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/p9Bt_Ajm3fM&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/p9Bt_Ajm3fM&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

#blogg

Medlem
"Det var en fin framsida"

Haha, coolt
En grej jag tycker alla kids ska göra är att försöka få föräldrarna att intressera sig lite i ens spelande, precis som de vill intressera kidsen vid vuxna saker. Det finns bara bra saker att få ut av det (förutom när farsan som "hatar spel" snor ens gameboy color för att spela Mario Golf hela turkietresan)

Inaktiv

Min morsa spelar faktiskt spel. Typ massa facebookspel hela tiden xP

lol @kelets farsa(antog att det var din)


signatur

R.I.P Superplay

Inaktiv

Kelet & Oddy: Min farsa är snäppet värre. Han snor min brorsas DS (numera sålt, mohahahaha!) och spelar ett super mario spel när han sitter på muggen!

1
Skriv svar