Gratis Star Wars-onlinespel i görningen

Robot
Gratis Star Wars-onlinespel i görningen

Sony tar Free Realm-konceptet till en galax långt, långt borta.

#sony-online-entertainment, #free-realms


Medlem
Gratis Star Wars-onlinespel i görningen

ok


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

MFC
Medlem

Sony.. Star Wars.. Gratis?.. HAHA


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Clone wars.. herregud. Trodde den skiten va överspelat. Ge oss riktig Star Wars!


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Lutar inte mot något bra enligt min åsikt -.-

Inaktiv
Skrivet av gurkoz:

Clone wars.. herregud. Trodde den skiten va överspelat. Ge oss riktig Star Wars!

Tror något annat SW onlinespel är på G. The Old Republic heter det nog, pröva det istället när det kommer ut?

Känns som minsta lilla CW sak blir flamed like nothing else, ni behöver inte lira det, är det för barn, tror ni verkligen det skulle passa för äldre folk lika mycket?

AW8
Medlem
Skrivet av Combalex:
Skrivet av gurkoz:

Clone wars.. herregud. Trodde den skiten va överspelat. Ge oss riktig Star Wars!

Känns som minsta lilla CW sak blir flamed like nothing else, ni behöver inte lira det, är det för barn, tror ni verkligen det skulle passa för äldre folk lika mycket?

Det värsta med TCW är att de retconnar en massa saker för barnens skull.
Helt okej att de gör en Star Wars-serie för barnen, men att de ska göra om hela planeter och sen göra det canon? USCH!!!

Ju längre den serien fortskrider, ju mer småbarnsliga saker får man att döda tid med :up:, men ju mer canon blir förstörd.


signatur

PC gamer 'til I die.

Inaktiv

Horribelt, för tio år sedan kom det faktiskt fortfarande några vettiga Star Wars spel. Men idag...?


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Medlem

Gratis? Får se om det blir som med Battlefield Heroes. Dvs. gratis i början och sedan en månadskostnad.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:

Horribelt, för tio år sedan kom det faktiskt fortfarande några vettiga Star Wars spel. Men idag...?

Tja, helt kasst är det inte. Force Unleashed 2, Battlefront 3 och inte minst Knights of the Old Republik ser ju ut att kunna bli bra.

Det är väl mest det som baserats på Clone Wars tv-serien som är "Star Wars for kidz" typ...

Medlem

"kan du se fram emot (eller avsky) "
Tycker det sista här säger en hel del om hur man numera förväntar sig att folk ska reagera, är det bra att acceptera detta beteende?

Medlem

Kunde dom inte bara gjort SWG gratis? :/

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Gratis? Får se om det blir som med Battlefield Heroes. Dvs. gratis i början och sedan en månadskostnad.

Men bf heroes kostar inte i månaden ; O

känns som alla star wars spel blir dåliga. när ska man göra nåt så bra av star wars D:

Inaktiv
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av DirtyAnders:

Horribelt, för tio år sedan kom det faktiskt fortfarande några vettiga Star Wars spel. Men idag...?

Tja, helt kasst är det inte. Force Unleashed 2, Battlefront 3 och inte minst Knights of the Old Republik ser ju ut att kunna bli bra.

Det är väl mest det som baserats på Clone Wars tv-serien som är "Star Wars for kidz" typ...

Det enda av dessa som ser ut att kunna lyckas är ju MMO'et. Och du kan ju inte neka att säkert 90% av alla Star Wars spel under 00-talet varit skräp?

Själv skulle jag gärna se ett KOTOR 3. Eller varför inte ett nytt Jedi Knight?

"I'm to old for this.." =/


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Hoho, kidzen gör vågen! "Klapa snela dloiden.." osv.

Inaktiv

Gratis... ok... men inget spel för mig.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Gratis, vad är det? Jag har hört talas om konceptet, men funkar det?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av DirtyAnders:

Horribelt, för tio år sedan kom det faktiskt fortfarande några vettiga Star Wars spel. Men idag...?

Tja, helt kasst är det inte. Force Unleashed 2, Battlefront 3 och inte minst Knights of the Old Republik ser ju ut att kunna bli bra.

Det är väl mest det som baserats på Clone Wars tv-serien som är "Star Wars for kidz" typ...

Det enda av dessa som ser ut att kunna lyckas är ju MMO'et. Och du kan ju inte neka att säkert 90% av alla Star Wars spel under 00-talet varit skräp?

Själv skulle jag gärna se ett KOTOR 3. Eller varför inte ett nytt Jedi Knight?

"I'm to old for this.." =/

Dagens Sanning, dock så stör jag mig på designen i Old Republic, alldeles för likt den där flummiga clone-wars stilen, ser ut som nån sorts hybrid mellan realism och tecknat med obehagligt överdrivna proportioner som resultat.

Jedi Knight tvivlar jag på att vi kommer få se igen, Force Unleashed verkar ha fått ta över i dess ställe, vilket jag inte har något emot då det var fullgod action, bortsett från konsolfierandet som nästan gjorde det ospelbart.

Medlem

Sony - we fuck up worlds!

Medlem

För er som säger gratis så kanske ni ska läsa vidare där det står att man kan köpa saker och det är där kostnaden kommer finnas.

Sedan är ju det upplägget helt galet då ett barn inte ska ha tillgång till ett bankkort som man kan handla via nätet med. Horribel tanke men samtidigt förstår man att pengarna finns hos föräldrar som gärna lägger ut...

Medlem

Kör hellre old republic än någon clone wars smörja.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gratis, för barn, ingen kommentar. Svårt att hata något man inte ska bry sig i. De har säkert hittat en marknad för detta genom småspelen som finns på sw.com . Är väl inge fel att gå vidare med det. Barn vill ha barnspel. Äldre vill ha TOR. Tror säkert Adventures blir helt okej för sin målgrupp.

Medlem
Skrivet av AW8:
Skrivet av Combalex:
Skrivet av gurkoz:

Clone wars.. herregud. Trodde den skiten va överspelat. Ge oss riktig Star Wars!

Känns som minsta lilla CW sak blir flamed like nothing else, ni behöver inte lira det, är det för barn, tror ni verkligen det skulle passa för äldre folk lika mycket?

Det värsta med TCW är att de retconnar en massa saker för barnens skull.
Helt okej att de gör en Star Wars-serie för barnen, men att de ska göra om hela planeter och sen göra det canon? USCH!!!

Ju längre den serien fortskrider, ju mer småbarnsliga saker får man att döda tid med :up:, men ju mer canon blir förstörd.

Det är ju värre med Expanded Universe-böckerna...Kejsaren blir klonad? Vilken dynga

Medlem
Skrivet av Dunis:
Skrivet av AW8:
Skrivet av Combalex:
Skrivet av gurkoz:

Clone wars.. herregud. Trodde den skiten va överspelat. Ge oss riktig Star Wars!

Känns som minsta lilla CW sak blir flamed like nothing else, ni behöver inte lira det, är det för barn, tror ni verkligen det skulle passa för äldre folk lika mycket?

Det värsta med TCW är att de retconnar en massa saker för barnens skull.
Helt okej att de gör en Star Wars-serie för barnen, men att de ska göra om hela planeter och sen göra det canon? USCH!!!

Ju längre den serien fortskrider, ju mer småbarnsliga saker får man att döda tid med :up:, men ju mer canon blir förstörd.

Det är ju värre med Expanded Universe-böckerna...Kejsaren blir klonad? Vilken dynga

Och detta kommer de implementera in i The Force Unleashed 2 för att kunna hitta på en story...

Inaktiv
Skrivet av Pirazy:

Dagens Sanning, dock så stör jag mig på designen i Old Republic, alldeles för likt den där flummiga clone-wars stilen, ser ut som nån sorts hybrid mellan realism och tecknat med obehagligt överdrivna proportioner som resultat.

Definitivt. Old Republic är också designat för att tilltala yngre spelare. Känns lite som de riktar sig mot gruppen med unga WoW-spelare. Nu blir det säkert ett riktigt bra spel för alla spelare ändå, men det är inte direkt inriktat på vuxna.

Vore intressant om de kunde ta över en massa WoW-spelare och bli ett riktigt stort MMO. Det är dags att Blizzard får lite riktig konkurrens.

Medlem

Jojo, gratis är det aldrig.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Pirazy:

Dagens Sanning, dock så stör jag mig på designen i Old Republic, alldeles för likt den där flummiga clone-wars stilen, ser ut som nån sorts hybrid mellan realism och tecknat med obehagligt överdrivna proportioner som resultat.

Definitivt. Old Republic är också designat för att tilltala yngre spelare. Känns lite som de riktar sig mot gruppen med unga WoW-spelare. Nu blir det säkert ett riktigt bra spel för alla spelare ändå, men det är inte direkt inriktat på vuxna.

Vore intressant om de kunde ta över en massa WoW-spelare och bli ett riktigt stort MMO. Det är dags att Blizzard får lite riktig konkurrens.

NEJ! Jag vill att TOR ska vara så olikt WoW som möjligt. Målgruppen ska vara vuxna Bioware/KOTOR/SW-fans. WoW kan gärna behålla sina spelare enligt mig.

Hej från Swec förresten.

Medlem

Bara själva tanken är hissnande, jag håller med MFC, starwars+sony=gratis? Detta kommer bli en totalkatastrof där man mjölkar barnen på så mycket stålar det bara går.

Medlem
Skrivet av TruB:

"kan du se fram emot (eller avsky) "
Tycker det sista här säger en hel del om hur man numera förväntar sig att folk ska reagera, är det bra att acceptera detta beteende?

Har du något val? Du kan inte tvinga folk att reagera på ett specifikt sätt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar