Ett första inlägg

Medlem
Ett första inlägg

Idag så åkte min underbara pojkvän @IceMan hem, efter en underbar helg här nere hos mig i Karlskrona.. Dagar med både glädje och tårar, trevliga restaurangbesök och även besök på Marinmuseum, filmkvällar med både sorgliga och skrämmande scener, men i grund och botten väldigt bra filmer.

Jag är så glad att jag träffade @IceMan, som ni kanske har läst i hans blogg så träffades vi på en dejtingsajt på intranätet, men fann väldigt snabbt intresse i varandra, då vi delar många känslor av sorg och brustet hjärta, olycklig kärlek och ensamhet. Men bestämde oss för att träffas, och det gjorde stor framgång i bådas liv, och vi påverkades väldigt positivt båda två. Om man ska förklara hur allting förändrades bara på en dag, med ett ord så är det ordet: klick. Jag har upplevt dessa dagarna både fantastiska och underbara, han behandlar mig verkligen som en prinsessa. Och det är jag verkligen inte van vid, då ingen annan kille har behandlat mig som en tjej överhuvudtaget.. Men @IceMan har gjort mig lycklig, han har fått mig att skratta och le, och se ljust på framtiden! Och det ska du ha ett stort tack för, då jag verkligen ha lärt mig att se livet ifrån ett annat perspektiv!!

På tisdag så kommer han ner och hämtar mig, för han gärna ville att jag skulle följa med hem till honom. Det var egentligen mening att jag skulle ha följt med honom hem redan idag, men eftersom båda hade viktiga ärenden att uträtta imorgon, så gick det inte ihop. Vi bor 3 timmar ifrån varandra, och jag hade ett ärende kl 10:00 och han hade ett ärende kl 13:00, så mötena krockade liksom med varandra. Vilket jag tycker är både bra och tråkigt! Bra för att få chansen att sakna honom. Och tråkigt för att behöva vara utan honom!

Nu har jag funderingar på att spela lite TheSims3. Eftersom jag äntligen har blivit lycklig igen, har det gett mig livslusten tillbaka. Innan kunde jag spela ett spel i några minuter och sedan tappa lusten och gå ifrån datorn.. Men nu är jag alltid glad, och jag ser verkligen fram emot att spela lite spel.. Och jag hade två spel att välja mellan, mina favorit spel.. Deer Hunter och The Sims 3, och som ni läste innan, så kom jag fram till vilket spel jag ska spela..

Så ,, tjiingeliingen allesammans!!

Jag tänker på dig, du betyder mycket för mig @IceMan Jag saknar dig redan!

#blogg


signatur

,, lita på rosa

Medlem
Ett första inlägg

Då passar jag på o säga Välkommen till Fz ^^

Medlem
Skrivet av Fargo:

Då passar jag på o säga Välkommen till Fz ^^

Tack så mycket xD


signatur

,, lita på rosa

Medlem

"Klick" inträffar när man minst anar det, för vissa händer det aldrig, för andra flera gånger, jag har varit gift en gång i tiden men förlorade inte mitt romantiska sinne...

1
Skriv svar