Vad spela i höst/vinter

Testpilot
Vad spela i höst/vinter

Sitter o våndas.

Kommer nog att som vanligt falla tillbaka till nåt MMORPG då hösten o vintern kommer .
Frågan är , VILKET?

Ska man gå tillbaka till EVE med långa nätter , sjuka statistik kollar , galna gankers , fel skepp vid fel tillfälle eller tom fel modul på skeppet vid fel tillfälle = insta death och allt från nån dags spelande till veckors spelande för att få tillbaka pengarna man förlorade (ooeps)

Kan inte påstå att man saknar det , men samtidigt brutalt kul då man har en mäktig gubbe , jag har bra skepp & prylar liggande redo att köras.

ELLER

WOW , dailies och farmandet tidiga mornar , raidandet och skränandet på ventrilo på sena kvällar och ingen sömn däremellan.
Chattandet med kompisgänget i mitt guild.
Statsjagandet på elitist jerks, epic hungriga 12 åringar som gankar en utan bevär medan man själv sitter där som ett fån o undrar vafan som hände (måste vara åldern)

Eller ska man chilla vidare som nu med sömn på nätterna och spelandet på tomgång , enda spelen man spelar är på Iphone.

Nääe fan det e svårt att välja , lutar åt en runda med WOW igen under senhösten och sen lite EVE knarkande runt jul nyår , så har jag gjort de senaste 3 åren.

Hoppas bara Cataclysm addonen kommer snart !

#blogg

Medlem
Vad spela i höst/vinter

Jag har hållite mig undan ifrån MMORPGS sedan jag slutade spela WoW för 2 år sedan. Oavset hur skoj det är så blir det faktiskt ett extra jobb i slutändan.
Raidade 18-22 sex dagar i veckan, den 7:e dagen var till för att farma potions till nästa vecka

Finns mycket annat som är mer värt att spela imo som går att ta en match när du känner för det istället för när du måste vara online.

Quake Live, Demigod är på min spellista just nu och om några dagar släpps en ny patch till Supreme Commander:Forged Alliance som gör gör om mycket av spelet. Lär bli några riktigt bra strategy games då

Testpilot

Jo det finns massor , problemet för mig är väl att jag köper på mig spelen och sen ligger de där o samlar damm trots att jag vet de är kanon lir.
Mirrors Edge , Fallout 3 tex är 2 lir som jag har liggande men inte ens spelat mer än 10 minuter.
Faller tillbaka till EVE och WOW varje år nu

1
Skriv svar