Jag skulle vilja diskutera denna youtube-videon

Medlem
Jag skulle vilja diskutera denna youtube-videon

Länken till videon: www.youtube.com/watch?v=MU3VMuEAxY0

Asså jag vill ha klart för mig om denne spelaren som "leker" höna utan huvud, faktiskt dog eller vad fan hände?
Man kan ju aldrig lita på kommentarerna under,alla säger ju olika.

Jag tyckte det vore sjukt äckligt om han dog...

Medlem

http://goalzz.com/main.aspx?player=12325&region=-11

"The guy got kicked in the head and suffered an inner ear
injury(as seen by his loss of equilibrium) and had
a seizure. He was fine the next day."

""This clip is from a match over three years ago between Al-Raed and Hajer, two clubs in Saudi Arabia. The player player's name is Abdulrahman Al-Shoaibi, a Hajer player, and he was hit in the side of the head and suffered a seizure. He had to be taken to hospital, but he was absolutely fine and didn't spend the night there. In fact, he played the very next game for Hajer. The movie title is fake, people here are just trying to spread religious propaganda."

Sådär.

EDIT: Kort & gott. Nej han dog inte. Han fick en spark i huvudet som triggade dessa ryckningar man ser. Som man ser på länken så gjorde han senast mål 2008.

Medlem

aha,asså jag satt i skolan när jag en kompis visade det,fan vad äckligt det såg ut då

Medlem

Men det var ju sämst musik till. Såg inte speciellt trevligt ut.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

absolut inte,musiken var skräp!

Medlem

Dessa... religioner.

VAKNA!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Dessa... religioner.

VAKNA!

ööö va?

Medlem
Skrivet av totte1015:

absolut inte,musiken var skräp!

absolut inte vad? Nu pratar du i gåtor igen CastorFiber


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

han var sarkastisk...


signatur

thank you, come again

Medlem

oj,blev lite fel,jag tyckte också att musiken till vidon var kass,och jag är inte sarkastisk

Medlem

Vig jävel.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av CastorFiber:

Dessa... religioner.

VAKNA!

ööö va?

För att förenkla vad jag brukar prata om så tycker jag att alla som lutar sig mot religion borde vakna och inse att det finns faktiskt ingen gud eller högre makt som diktierar hur du skall leva.

Jag tror dock att det finns "troende" som använder gud på samma sätt som... jag använder "sunt förnuft", jag tycker bara det är synd att de använder den terminologi de gör...

En andlig person skulle säkert konstatera att jag också tror på gud, jag skulle dock inte kalla henne så...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av CastorFiber:

Dessa... religioner.

VAKNA!

ööö va?

För att förenkla vad jag brukar prata om så tycker jag att alla som lutar sig mot religion borde vakna och inse att det finns faktiskt ingen gud eller högre makt som diktierar hur du skall leva.

Jag tror dock att det finns "troende" som använder gud på samma sätt som... jag använder "sunt förnuft", jag tycker bara det är synd att de använder den terminologi de gör...

En andlig person skulle säkert konstatera att jag också tror på gud, jag skulle dock inte kalla henne så...

hmm, hade visst fel där, men vad hade klippet med religion att göra?


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av CastorFiber:

Dessa... religioner.

VAKNA!

ööö va?

För att förenkla vad jag brukar prata om så tycker jag att alla som lutar sig mot religion borde vakna och inse att det finns faktiskt ingen gud eller högre makt som diktierar hur du skall leva.

Jag tror dock att det finns "troende" som använder gud på samma sätt som... jag använder "sunt förnuft", jag tycker bara det är synd att de använder den terminologi de gör...

En andlig person skulle säkert konstatera att jag också tror på gud, jag skulle dock inte kalla henne så...

hmm, hade visst fel där, men vad hade klippet med religion att göra?

Jag tror nissens som postade klippet säger det bäst själv:

Look how this football-player in Saudi Arabia gets caught by the Angel of Death (Gabriel, Djibriel) and lose his soul. May Allah give him mercy.

...may allah give him popcorn...8)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av huxflux:

hmm, hade visst fel där, men vad hade klippet med religion att göra?

När har någonting INTE handlat om religion här på fz? 8)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av huxflux:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av CastorFiber:

Dessa... religioner.

VAKNA!

ööö va?

För att förenkla vad jag brukar prata om så tycker jag att alla som lutar sig mot religion borde vakna och inse att det finns faktiskt ingen gud eller högre makt som diktierar hur du skall leva.

Jag tror dock att det finns "troende" som använder gud på samma sätt som... jag använder "sunt förnuft", jag tycker bara det är synd att de använder den terminologi de gör...

En andlig person skulle säkert konstatera att jag också tror på gud, jag skulle dock inte kalla henne så...

hmm, hade visst fel där, men vad hade klippet med religion att göra?

Jag tror nissens som postade klippet säger det bäst själv:

Look how this football-player in Saudi Arabia gets caught by the Angel of Death (Gabriel, Djibriel) and lose his soul. May Allah give him mercy.

...may allah give him popcorn...8)

och det fick han tydligen eftersom han överlevde enligt kamp

trodde att vi kommenterade klippet, men kommenterar vi fritt vad som helst så kommer här mitt utrop

GOD NATT

nu är det sovdags


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av huxflux:

hmm, hade visst fel där, men vad hade klippet med religion att göra?

När har någonting INTE handlat om religion här på fz? 8)

Religioner och Aftonbladet


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar