Fail of The Year!

Inaktiv
Fail of The Year!

Vem bryr sig i GoTY omröstningarna? Det är skräp.
Man ska ha FoTY = Fail of The Year.

Jag kan ju bara säga att jag ger mig själv priset av denna utdelning. Då jag surt lyckades träffa en 5x5 kvardratcentimeter brandlarm i gympasalen av alla extremt stora ytor som går att träffa. Vad är oddsen egentligen för något sådant?
Vi lirade handboll, en sport jag alltid hatat och hatar ännu mer pga dagens fail.
En i klassen tappade sin boll så den rullade förbi mig med ca 2-3 meter ifrån mig, då jag tog mig chansen att försöka träffa bollen med min egna.

Som sagt, oddsen för att: jag missar bollen och istället träffar ett brandlarm -såklart inget skydds plast eller något liknande över den, vi är ju trots allt i en gympasal?- som är mindre än min hand. Och min hand är rätt liten.
Första 5 sekunderna så händer det inget. Jag tänkte att det kanske var skydd över den som det faktiskt bör vara, men icke! Efter de korta fem sekunderna utbröt sig larmet och tjöt på som satan i ca 5 minuter. Jag trodde att min idtrottslärare hade på något sätt "avlarmat" skiten.

När larmet stängts av så ska vi fortsätta idrotten, men då hör jag en i min klass ropa på mig; Kolla där! Så kollar jag och där kommer 4 st brandmän. Jag känner mig så, så oerhört misslyckad och det skriker PIIIIIINSAM!! om mig.
Jag trodde att dagen bara kunde blivit sämre. Dock har jag ingen anledning till att få betala "böter" för att ha råkat att sätta igång larmet i byggnaden. Då det inte fanns plexiglas skydd över larmet, vilket det bör finnas, speciellt i en gymnastiksal där bollar flyger omkring hejvilt!
Dock gjorde min sötnos dagen mycket bättre när jag hann till hennes skola precis när dem slutade och fick mig två supermysiga kramar o pussar!

/Kommentera FoTY!

_Heyno

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem
Fail of The Year!

Epic win att träffa brandlarmet om du frågar mig...

Inaktiv

Haha, precis


signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar