Borderlands!

Inaktiv
Borderlands!

Yepp, idag så kom man hem. Var super trött och jag hade somnat på bussen och vaknade precis där jag skulle hoppa av. Så jag kände mig rätt seg när jag sa tyst till mig själv "kanske borde hoppa av nu då?" och var värsta röd i ansiktet. Kändes skumt.

När jag stod utanför lägenhetsdörren tänkte jag "Åh, vad skönt det ska vara att få va själv hemma en stund" så öppnade jag dörren och såg en massa post och ett paket som la täckt av skitreklam.
Jag hade helt och hållet glömt bort att Borderlands skulle komma idag! Beställde ifrån Elgiganten.se för 389:-.

Har hunnit lira en kort stund och av vad jag har upplevt så har det varit väldigt kul faktiskt. Än sålänge har det varit massa "Hämta-lämna" uppdrag vilket blir segt efter en stund. Men med många vapen så blir det genast mycket roligare. Spelet blir ju svårare och svårare ju längre du kommer. Vilket kan vara bra i vissa sammanhang.

Lät en kompis joina mig när jag lirade uppdrag och det var rätt ballt faktiskt att någon kan joina på det sättet under singelplayern.

Har svårt att lägga ett betyg, men det ligger, i min betygsskala, på ungefär 3/5 vilket är "bra".

Spel jag lagt högst betyg på i denna generationen är helt klart:

The Elder Scrolls IV: Oblivion 5/5
Killzone 2 5/5
Halo 3 4.5/5

Så ser mitt fodral ut, fast med pappöverdrag över, eller vad jag ska kalla det. Mycket finare med papperskydd på.

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem
Borderlands!

Borderlands är ett underbart spel, men man måste ha tålamod första timmarna. Zombie tillägget är kanske tom bättre än vanliga spelet? Har lagt många timmar på det och är fortfarande inte klar.

Medlem
1
Skriv svar