Dags för Spotify-paus?

Redaktör
Dags för Spotify-paus?

Underbara Spotify har problem. Musiken pausas tätt som oftast; ibland någon enstaka sekund, andra gånger ofta och länge under en hel dag. Jag prenumererar sedan länge och är fullt nöjd med det - jag slipper irriterande reklampauser som sabbar upplevelsen. Men pauserna irriterar minst lika mycket som reklamen. Om företaget vill ha mig kvar som kund bör de se till att mata mina öron med den pausfria musikström jag faktiskt betalar för.

Eller finns det någon enkel lösning som jag missat? Tipsa gärna, tack.

#blogg


signatur
Medlem
Spotify

Jag har då inga såna problem. Låter som problem med din uppkoppling. Kolla här annars: http://www.spotify.com/en/help/overview/

Redaktör

Det händer både hemma och här på jobbet, vid bra många fler tillfällen än vad som visas på statussidan. I dag har det varit riktigt stökigt: smågrejer löpande och ganska rejält strul där kring lunch (då var även sajten seg/nere).


signatur
Medlem

Har faktiskt inte kört nåt spotify just idag. Funkade utmärkt igår iaf. Men man vet aldrig, dom kan ju hålla på med underhåll m.m.

Medlem

Händer samma sak med offline-spellistor?

Medlem

Har upplevt det med. Riktigt irriterande är det.
Vissa låtar går inte spela alls.

Är också betalande kund.

Medlem

Spotify rullar ifrån åtta till fem på jobbet och det händer även för mig typ två tre gånger om dagen.

Redaktör

Ni som betalar, kör ni high bitrate? Jag gör det, ska testa att stänga av det ett tag.


signatur
Medlem

hmm aldrig varit med om faktiskt varken som icke betalande kund eller som betalande kund

ändå har jag bara 2mbit


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Jag har inte gjort det hittills iaf. Det kan vara att deras servrar är hårt belastade?

Medlem

Pappa har ett premium-konto och har börjat få reklam. Deras kodapor har kanske fått slut på bananer:)

Redaktör

Hehe, alltid dessa kodapor.

Jag körde vanliga bitraten i går, funkade felfritt hela dagen. Fortsätter på samma linje i dag och höjer i morgon (om jag kommer ihåg). Återkommer med resultat.


signatur
Medlem

Jag har ett gratiskonto och jag ser inte av några pauser direkt i musiken eller liknande

Medlem

http://listen.grooveshark.com/ är ju annars trevligt. Du behöver inte installera något och de har enormt mycket bättre sortiment än Spotify.

1
Skriv svar