Sverige Trek Online!

Medlem
Sverige Trek Online!

Spelar lite <i>Star Trek Online</i> inför en eventuell recension (om inte något större kommer ivägen), och det är faktiskt riktigt kul! Rymdstriderna påminner en hel del om klassiska fartygsspel som <i>Pirates of the Burning Sea</i>, och allt är vackert och cleant, väldigt Star Trek helt enkelt. Tyvärr är markstriderna så tråkiga att man somnar, och uppgraderingar och utrustning extremt finkornig, så det är svårt att se vilken skillnad en "bättre" sköld gör i realiteten. Men som sagt, det är roligt att skjuta saker i rymden, så det tänker jag nog göra i ett par dagar till oavsett. Och så har jag, som du ser ovan, <b>hittat Sverige</b>!

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Sverige Trek Online!

Jag försökte landa på min igensnöade uteplats men något jädrans kraftfält fick skeppet Le Chiuaua att studsa...


signatur
Medlem

Det gör inte så mycket, det är roligast i rymden ändå. Markstriderna är, trots sin clusterfuckiga natur, så jävla trista att jag bara vill gråta. Och sedan beama ut till mitt fina rymdskepp (just nu "USS Michael Bolton", men jag ändrar lite då och då) för lite Klingonslakt.

Medlem

Utforskade f ö precis en planet dekorerad med musselskal och uppochnervända bläckfiskar! Nej, jag skojar inte!

Skägg.
10 Chambers

Squids, vaginas of the sea!


signatur
1
Skriv svar