Se ung Sam Fisher sjunga

Skägg.
10 Chambers
Se ung Sam Fisher sjunga

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XrkThaBWa5c&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XrkThaBWa5c&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

[n=36665 Gårdagens trailer] från #Splinter Cell: Conviction var bra märkligt, jag tyckte inte rösten passade in på karaktären för fem öre. Hälften av replikerna levererades dessutom utan direkt engagemang, lät som platshållare inför den riktiga röstskådespelaren. Jag är skeptisk.

Fotnot: videon däremot, där kan vi snacka känsla och engagemang.

#blogg


signatur
Medlem
Se ung Sam Fisher sjunga

Nu ska du inte klaga på Michael Ironside, han är ju tuffaste på planeten. Men håller med att något måste dom ha fuckat upp för det låter som typ det är en tredjeperson som lyssnar in på samtalet. Visserligen kan det ju stämma då själva personen som sitter och spelar är tredje personen.

Skägg.
10 Chambers

Inget fel på rösten, men jag tyckte inte den passa karaktären i det här fallet och en jäkligt märklig inspelning och ännu sämre läppsynk sabbade giftemålet.


signatur
Medlem

Sant. men vem vet kanske är något fel hos dom som gjorde klippet för det där borde ju inte få vara med när hela kommer ut.

Skägg.
10 Chambers

Med två månader kvar till release är ju frågan om det finns tid att fixa sådana saker. Klippet behöver ju dock inte vara representativt för det riktiga spelet.


signatur

Synkningen var väl inte den bästa, och Ironsides eftersläpande tal är alltid kul:

"Whoee issz thisee, how didh yoe fandh meehh?"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Klaga på Ironside? Skämms. Jag tyckte det var utmärkt. Killen i videon verkar nog försöka härma Louis Armstrong tror jag.

Medlem

Tom Waits, en gud i smutsig kavaj

Medlem

Tom Waits alltså, kan inte bli mycket bättre.

1
Skriv svar